18 noiembrie 2015

#BBMCLUJ a 4-a editie!

Trebuie sa recunosc ca toamna nu e anotimpul meu preferat, dar luna noiembrie o astept cu nerabdare. Si asta pentru ca stiu ca urmeaza intalnirea cu colegele bloggerite de la Cluj. Inca nu imi vine sa cred ca am ajuns la a 4-a editie, dar ma bucur sa spun ca am fost prezenta la toate 4. Sper sa urmeze cat mai multe.


Fetele, Cleo si Anca, au facut o treaba excelenta. In fiecare an ne surprind cu ceva nou si cu informatii utile (cel putin pentru mine, care sunt cam "anti tehnologie"). De data aceasta ne-am indulcit cu donuts, dar am savurat si fresh-uri naturale, Cleo a facut o treaba minunata cu miciile elemente de decor. Am inteles ca le-a realizat chiar ea cu manutele ei, deci poate ne spune mai multe despre asta pe blogul ei.


Am cunoscut fete noi si am revazut, cu drag, fete pe care le stiam din editiile trecute, Am simtit lipsa Laurei, sper ca anul viitor sa poata ajunge. Am vorbit despre mici unelte utile cand vine vorba de blog si am ascultat cu mare atentie sfaturile si parerile fetelor cu mai mare experienta decat mine.


De data aceasta organizatoarele ne-au suprins cu un tort, pentru a sarbatori cum se cuvine a 4-a intalnirea anuala.


La fel ca editia trecuta, am avut si un dress code. Acesta a fost: Sparkle. Trebuie sa recunosc ca nu prea a rezonat cu stilul meu. Totusi, nu a fost greu sa ma decid ce iau pe mine, avand in vedere ca am un singur articol mai sparkle in garderoba, o fusta.


Imi cer scuze pentru poza in oglinda, dar am fost atat de ocupata cu povestile, ca abia acasa mi-am dat seama ca nu prea m-am pozat cu fetele la intalnire.

Intalnirea s-a terminat cu o multime de surprize din partea sponsorilor.


Abia astept sa testez produsele. Ma simt de parca Mos Craciun a confundat luna noiembrie cu luna decembrie. Iata ce se ascunde in pungute:


Am apreciat foarte mult atentia la detalii a celor de la Farmec, care ne-au oferit spre testare un produs din noua lor gama Gerovital H3 Equilibrum (gama care azi, miercuri, are reduceri de 40% pe site).


Eu m-am simtit foarte bine la intalnire, ca intotdeauna, si abia astept noiembrie 2016. Intalnirea asta mi-a dat asa un elan pentru a posta pe blog! Sper sa ma si pun pe treaba cat de curand.