28 octombrie 2015

Sally Hensen: Shell we dance and Jaded!

Intotdeauna am fost curioasa sa incerc produsele Sally Hansen, erau prea laudate ca sa raman indiferenta. La inceput, cand nu se gaseau in Romania, imi era mai usor sa rezist tentatiei, dar de cand au aparut pana si la DM-ul din micul meu oras a fost tot mai greu sa rezist.

Inatmplarea a facut sa raman fara top coat exact cand cei de la e-mag au inceput o serie de promotii la diverse seturi Sally Hensen. Unul dintre aceste seturi continea un top coat si nuanta de verde menta care imi facuse intotdeauna cu ochiul: Jaded. Nu am stat deloc pe ganduri si in urmatorul minut comanda era plasata.


Prima data am incerc nuanta Shell we dance si imi place la nebunie! Aplicarea este foarte usoara, fara dare si oja straluceste pe unghii chiar si fara top coat. Mi-ar fi placut sa fie mai opaca culoarea, dar m-am obisnuit repede cu ea asa cum e.


Am aplicat-o in 2 straturi, fara top coat si am purtat-o pe unghii peste o saptamana. Rezistenta este foarte buna, si nuanta este una permisiva, astfel ca chiar daca se toceste nu o sa observe nimeni.


Nuanta Jaded a devenit raipid nuanta mea de oje mint preferata. Am purtat-o doar pentru aceste poze, caci mi se parea ca unghiile mele erau prea lungi pentru alte nuante decat "nude". De ceva vreme nu mai imi place cum se vad nuantele tari pe unghiile mele lungi.




Voi ati incercat produse Sally Hansen? Cum vi s-au parut? Ce alte produse imi recomandati?