6 octombrie 2015

Baby Lips Electro: Strike a Rose!

Se pare ca toamna isi intra incet, incet in drepturi si noi, fetele, incepem sa ne gandim la schimbarile pe care trebuie sa le facem. Fie e ca vorba de garderoba, de ingrijirea pielii sau de adoptarea unor trenduri specifice anotimpului, abia asteptam un motiv sa facem mici (mari) schimbari.

Cum s-a racit vremea eu am inceput sa ma gandesc la un nou balsam de buze. Baby Lips sunt foarte laudate, asa ca am profitat ca Baby Lips Electro aveau un pret promotional in DM si mi-am luat si eu unul.




Ca sa fiu sincera, mai am 2 balsamuri de buze, unul in baie si unul in geanta, dar vroiam un balsam care sa aiba putina culoare. 

Nuanta care o am eu este Strike a Rose. Era singura care se gasea disponibila in orasul meu. In ambalaj balsamul are o culoare intensa rau, asa ca am stat in cumpana daca sa il iau sau nu. Ei bine, pe buze lucrurile se schimba si culoarea este foarte putin intensa. Oricate straturi as aplica culoare nu este opaca. Cred ca si pigmentatia propriilor buze influenteaza culoarea pe care acesta o are pe buze.

In mod paradoxal, mie imi place fapul ca nu e pigmentat. De cele mai multe ori il aplic pe fuga si imi place ca nu e nevoie de oglinda pentru aplicare. 



Are un miros placut, miroase dulce-fructat. Mirosul nu e foarte intens si nici nu rezista pe buze, asa ca daca sunteti sensibile la mirosuri nu o sa aveti probleme.

Ca si efecte, imi place ca inmoaie buzele instant. Nu se simte deloc uleios pe buze. Dimpotriva, e foarte placut la purtare. Uneori uit ca l-am pus pe buze. As zice ca rezista cam 2-3 ore, asta daca nu mananci. Culoarea nu e rezistenta deloc, dar asta e un bun motiv sa il reaplici!

Nu stiu daca face treaba buna cu buze foarte crapate sau desihdrate. Buzele mele sunt in stare decenta in momentul de fata. Nici nu l-am folosit cu religiozitate ca sa imi dau seama daca e bun si pe termen lung, Oricum, nu-mi pare rau ca l-am cumparat, E bun de tinut in geanta si aplicat pe buze cand ai nevoie de un stop de culoare si de buze catifelate.

Voi ati incercat Baby Lips? Cum vi s-au parut?