22 decembrie 2015

Parerea mea: Invisibobble!

Buna dragelor, Craciunul bate la usa! Cum stati cu pregatirile? Eu sunt pe terminate, e drept ca am evitat unele aspecte, cum ar fi bucataritul, dar uneori nu le poti face pe toate.

Parca nu imi vine sa cred ca mai sunt 3 zile pana la Craciun si mai putin de 2 saptamani din anul acesta. Inainte sa se incheie anul, am de gand sa mai fac cel putin o postare, am pozat deja produsele teminate din ultima perioada, asa ca nu pot sa intru in noul an fara a le lasa si pe ele in urma.

Pana atunci insa, o sa va vorbesc azi putin despre Invisibobble. Daca nu ati mai auzit pana acum de ele, o sa vi le descriu exact asa cum mi-au ramas mie in minte "prinzatori de par care nu lasa urme". Partea cu "nu lasa urme"a fost ceea care m-a facut sa dau o comanda online pentru ele acum cateva luni bune. Dar sa fie oare chiar asa?



Ei bine, trebuie sa recunosc ca pe parul meu lasa o usoara urma. Nu la fel de evidenta ca a elasticelor clasice, dar ea exista. Probabil ca treaba asta depinde si de firul de par, al meu e destul e subtire.  De asemenea, port parul cam tot timpul strans, deci nu cred ca ar putea ceva sa nu lase urme. Oricum, e mult mai bine decat cu elasticele clasice.

Ce imi place iarasi la ele e rezistenta. De obicei elasticele mele se largeau si pana la urma dupa cateva saptamani se rupeau. Ei bine, de cateva luni bune am folosit doar un singur elastic din setul de trei si inca l-as putea folosi mult timp de aici inainte. E drept, ca nu mai arata ca la inceput si s-a largit, dar de rezistatm rezista cu brio.

Un alt lucru care imi place e faptul ca arata mult mai bine pe mana decat elasticele clasice. Eu sunt fata care intotdeauna are un astfel de obiect la incheietura mainii. Nu se stie niciodata cand o a fie nevoie sa-mi strang parul.


O alta alternativa, mai ieftina, ar fi sa luati elasticele din H&M. Sincer efectele sunt asemanatoare, diferenta ar fi ca cele din H&M sunt mai mari, desi dupa ce se largesc ajung la aceasi marime. De asemenea, cele originale sunt mai putin mai moi si mai maleabile. Eu le invart de 3 ori pentru o coada de cal, indiferent pe care le folosesc.

Ce nu-mi place mie la astea originale e faptul ca desi le-am luat pe cele de culoarea "invizibila"ele sunt de fapt albe. Daca stiam imi luam o alta culoare, ori asemanatoare cu nuanta parului, ori una mai puternica. Apropo, cele de H&M vin in set de cate 5 in diferite culori. Cele originale sunt in set de cate 3.


Am mai citit parerile altor fete si unele spuneau ca nu le place cum arata in par si nu ar iesi cu parul legat cu ele in lume. Mie chiar imi place, dar v-am atasat si o poza sa va faceti si voi propria parere. Vreau sa mentionez ca elasticele folosite pentru poze sunt niste elastice vechi, folosite deja de cateva luni bune.

Am observat ca in ultima vreme se gasesc aceste produse si in Douglas si in Sephora, asa ca sunt mult mai aceesibile daca nu vreti sa le luati online.

Ati incercat produse de genul? Ce impresie v-au facut? Eu va spun sincer ca nu am de gand sa ma intorc la elasticele clasice prea curand.