22 octombrie 2011

Noul meu locusor pentru cosmetice!

Pentru ca vechiul mod de a-mi depozita cosmeticele nu s-a dovedit foarte util, erau prea ingramadite si nu gaseam niciodata ce vroiam in timp util, cand una dintre blogerite (normal ca nu-mi amintesc care) a postat un link cu un raftulet dragut din plastic nu am stat pe ganduri si mi-am comandat raftuletul. L-am luat de AICI cu 12 lei, iar cu transportul am iesit la 22 de lei. Scrie acolo dimeniunile, deci ma asteptam sa fie micut, dar avand in vedere ca eu am putine "feştele"(cum le zice mama) stiam ca o sa-mi incapa si asa a si fost. Sa va arat acum cum arata (nu-mi prea place ca-i roz, credeam ca o sa fie albastru). Nu va speriati de flutrasi, sunt o mica obsesie a mea:


Si cu ocazia asta va arat si mica mea colectie de cosmetice. In sertarul de sus am pus produsele pentru fata:


Lipsesc cele 2 fonduri de ten pe care le folosesc extrem de rar. In al doilea sertar am pus produse pentru ochi, cu exceptia rimelurilor, creioanelor si tusurilor care sunt in sertarul al treilea:



Si in al 4-lea sertar sunt produsele pentru buze:


Acuma cu siguranta o sa le gasesc mai usor. Am pus raftuletul in baie, unde ma si aranjez de obicei, dar imi place ca il pot duce oriunde in casa dupa mine.

Pupici,
Dia

19 comentarii:

  1. Foarte dragut organizate. Sa-ti stapanesti cu placere noul organizer! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte cute!Sa-l pastrezi cu placere! :)):*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce tari sunt fluturaşii:D Mie îmi place aşa roz!:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Super...trebuie sa-mi iau si eu unul dintr-asta...

    RăspundețiȘtergere
  5. e foarte dragut!
    si eu tot o obsedata de fluturi sunt, am pe draperie prinsi:)))

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Lady Biw merci:)

    @ Little princess ma bucur ca iti plac fluturaii mei:)Eu nu am fost niciodata fana roz:)

    @ Sudessa sa te uiti la bine la dimensiuni daca te hotarasti sa iti iei sa nu ai surprize:)

    @ C.L.M in sfarsit sunt multumita de organizare:)

    @ Deia :D

    @ cLyyyO ma bucur sa mai gasesc o amatoare de fluturasi pe aici.Sa stii a si eu am 3 fluturasi pe perdea, unul intr-o vaza, 2 lumanari in forma de flutrasi si unul pe frigider. Daca ma gandesc mai bine nici nu am asa multi, ar mai fi loc si de altii:))

    RăspundețiȘtergere
  7. Super,imi dau si eu comanda:D
    Chiam aveam nevoie,dar nu stiam de unde sa imi iau
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. poate imi ajunfe si mie maine :x
    tare frumos arata :D

    RăspundețiȘtergere
  9. @ descude sper ca te-ai uitat la dimensiuni sa nu ai surprize.

    @daria iti ajunge cu siguranta, mai ai putintica rabdare:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Sa il folosesti sanatoasa!Arata foarte bine cosmeticele organizate asa!

    RăspundețiȘtergere
  11. sa il folosesti cu placere:*:* e dragut rau

    RăspundețiȘtergere
  12. foarte frumos.....o sa am si eu cat de curand :D:D:D

    RăspundețiȘtergere
  13. Good article! We will be linking to this particularly great post on our website.
    Keep up the great writing.

    My webpage; jocuri online cu masini

    RăspundețiȘtergere
  14. Nice post. I was checking constantly this blog and I am impressed!
    Extremely useful info specifically the last part :) I care for such info
    much. I was looking for this certain info for a long time.
    Thank you and good luck.

    Feel free to visit my weblog :: Jocuri masini

    RăspundețiȘtergere
  15. Hi, I do think this is an excellent web site. I stumbledupon it ;) I will return yet again
    since I saved as a favorite it. Money and freedom is the best way to change, may you be rich and continue
    to guide other people.

    Here is my web page Juegos Online

    RăspundețiȘtergere