12 aprilie 2012

TAG: Cat coasta fata ta?

Am vazut acest tag la cateva fete din blogosfera, dar pana nu l-am vazut si la Ela nu m-a tentat atat de tare incat sa-l preiau si eu. Acum sunt foarte curioasa sa aflu, impreuna cu voi, cat valoreaza "fata mea".

Inca nu am inteles prea bine ce trebuie sa includem aici, produsele pe care le folosim intr-o zi sau produsele pe care le folosim inainte sa iesim din casa? Eu tind sa cred totusi ca e vorba de produsele folosite pentru machiaj, asa ca o sa merg pe ideea asta. 

Deci produsele pe care o sa le vedeti mai jos sunt folosite de mine in 90% din cazuri. Adica acesta este machiajul meu de zi cu zi. Sa incepem asadar:

Crema de fata Liz Earle Skin Repair Moisturiser: 18.75 lire aprox 94 lei;
Fond de ten solid: Cover Girl: 18 lei (de pe blogul Lianei);
Rus Essence Al about cupcake: a fost in jur 2-3 euro, sa zicem 10 lei;
Blush Flormar: 18 lei;
Tus Farmasi: 7 lei;
Rimmel Essence: 3-4 euro, sa zicem 15 lei.
Anticearcan Elf: 18 lei.
TOTAL: 180 lei.

Dap, atat! Extrem de rar folosesc fard, iar pudra nu mai folosesc de cand cu acest fondul de ten. Eu zic ca sunt destul de economicoasa sau, mai bine zis, de lenesa si total nepriceputa cand vine vorba de machiaj. 

Eh, fata voastra cat "costa", v-ati pus vreodata aceasta intrebare?
P.S: Nu uitati de giveaway.
PS 2: Cum stati cu pregatirile de Pasti?

6 comentarii:

  1. Foarte bun totalul tau!
    Nu esti nepriceputa ci practica iar asta este minunat!Decat sa iti dai tot salariul pe niste cosmetice mai bine il dai pe haine,pe carti,pe mobila,pe vitamine s.a.m.d.

    Te pup si ma bucur ca ai facut si tu tag-ul!

     

    RăspundețiȘtergere
  2. Ela in produsele de machiaj nu investesc foarte mult pentru ca nu prea folosesc altceva, inafara de cele de mai sus, dar in produsele de ingrijire a tenului se schimb putin situatia:)

    RăspundețiȘtergere
  3. da...la tine e o suma acceptabila. nu mai stiu pe ce blog costa vreo 1000 ron...enorm!

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa e...si mie oricum mi se pare mult:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Avand in vedere faptul ca nu folosesc fond de ten decat la ocazii speciale, restul produselor pentru fata mea cost in jur de 100 de lei.

    RăspundețiȘtergere
  6. Fara un fond de ten scump sau o crema scumpa (inteleg di mai buna prin asta, ca sa isi merite pretul) eu zic ca 100 de lei e o suma decenta:)

    RăspundețiȘtergere