26 iunie 2012

Impletitura de vara!

Dupa cum va spuneam pe facebook, am terminat cu disertatia, dar abia azi m-am simtit destul de odihnita sa postez pe blog. Pentru ca am observat ca impletiturile sunt la mare cautare la mine pe blog, azi o sa va arat o impletitura perfecta pentru vara.




Este vorba, de fapt, de 2 impletituri legate prin agrafe in spate. Deci nu e nevoie decat sa stiti impleti in 3 si de putina rabdare sa asezati agrafele. Mie imi place pentru ca da impresia de par des.

Trebuie sa reunosc ca am fost putin sceptica de durabilitatea coafurii, dar mare mi-a fost mirarea sa ajung cu ea acasa intreaga. Am fost la bunica dupa corcoduse si toate babutele de pe acolo mi-au laudat impletitura, adaugand ca nu au mai vazut o asemenea impletitura. Le-am dezvaluit si lor secretul sa nu ramana nelamurite. Cand am ajuns acasa impletitura mea arata asa:


Bonus, ca sa imi iertati lipsa lunga, va atasez si o poza cu un pesaj mirific de duminica. Apropo, cate dintre voi ati vazut cheile Turzii?