29 iulie 2012

TAG: Liebster Blog award!

Mi se pare ca a trecut un secol de cand am facut ultimul tag. Laura a fost super draguta (ca intotdeauna) si mi-a dat si mie acest tag, pe care l-am citit cu placere pe celelalte bloguri.





Iata asadar 11 lucruri despre mine:
1. Abia astept sa vine 23 august sa vina ai mei acasa;
2. Am o relatie de aproape 7 ani;
3. In ultimul timp am tot citit bloguri de fashion, bloguri pe care inainte nu prea intram;
4. Am devenit si eu obsedata de reduceri, simplu cuvant ma face sa cumpar;
5. Anul viitor, daca totul o sa mearga bine, o sa cunosc si eu, in sfarsit, capitala;
6. Ieri surioara mea a scapat aparatul foto si s-a stricat, era aparatul ei, dar cu el faceam eu poze pentru blog;
7. Mi-ar placea sa cunosc cat mai multe orase din tara, mi se pare ca pana acum am vazut atat de putine;
8. Daca ar fi sa aleg intre munte si mare as alege oricand muntele;
9. Imi place mult sa fac baie , nu doar in piscina, ci si in vai si rauri;
10. De cateva zile am inceput Hip Hop Abs si sunt tare incantata ca fac miscare si ca m-am tinut de treaba;
11. Mi-as dori sa mananc mai sanatos, dar sunt o lenesa si de cele mai multe ori ma rezum la salamul din frigider.


Acum intrebarile de la Laura:

1.Care este parfumul tau preferat?
Parfumul meu preferat este Latido de la Cristian Lay, care are un miros delicios de fragute si o sticla cute. Vreti sa o vedeti?
2. Ce rochie de mireasa ti-a ramas in minte? *ataseaza imagine*
Rochia care mi-a ramas in minte este cea a unei foste colege, mi se pare deosebita si chiar nu am mai vazut asa ceva.

3. Care este melodia ta preferata?
Melodia mea preferata este What a Wonderful World a lui Louis Armstrong. Ascultati-o!

4. Ai inselat vreodata? 
Nu
5. Cat a durat cea mai lunga relatie a ta?
Cea mai lunga o traiesc chiar acum, de Craciun facem 7 anisori;
6. Care e bautura ta preferata?
Vinul rosu.
7. Pepsi Sau Coca Cola?
Niciuna, nu beau asa ceva.
8. Cine e Makeup artistul tau preferat?
Nu am asa ceva.
9. Ce apreciezi cel mai mult la un barbat : frumusetea sau inteligenta?
Inteligenta.
10. Ciocolata sau vanilie?
Vanilie.
11. Care este fructul tau preferat?
Pepene verde.


Intrebarile mele:

1. Ce moment din anul acesta iti amintesti cu drag?

2. Esti indragostita?
3. In ce alt oras ti-ar placea sa locuiesti?
4. Care a fost prima ta slujba?
5. Munte sau mare?
6. Se spune ca primul sarut nu se uita niciodata, tu cum ti-l amintesti?
7. Care a fost cel mai frumos loc pe care l-ai vazut?
8. Ce alte tari ai vizitat?
9. Cat de des porti fusta/ rochie?
10. Cum ai rezistat caldurilor de vara asta?
11. Ce macaruri iti plac cel mai mult?

Am vazut ca multe dintre voi ati facut tagul, asa ca o sa-l ofer doar catorva persoane:
Ela
Mihaela
Alessandra
Red is the new blonde
Descude