22 iulie 2012

Noile mele sprancene!

Cum va spuneam pe Facebook am plecat marti de dimineata in vacanta cu surioara si ai nostri iubiti. Am revenit vineri seara, dar ieri am fost atat de obosite amandoua ca am "odihnit" (a se citi lenevit) toata ziua. Am o groaza de lucruri sa va povestesc, dar abia azi mi-am facut curaj pentru o postare.

Luni am profitat de vizita unei prietene si am mers cu ea la pensat la un salon din oras. De multa vreme ma batea gandul sa fac pasul asta, dar tot am amanat deoarece imi era frica sa ies de acolo cine stie cum. Eu am sprancenele cu multe goluri in jumatatea dinspre exterior si ma gandeam ca un vopsit le-ar putea face sa para mai pline. Mi-am facut, asadar, curaj si am facut-o si pe asta. Din pacate, poza de dinainte de pensat e facuta rapid pe drum spre salon si nu e cea mai reusita.



Eh, ce parere aveti? Diferenta e foarte vizibila, desi poate pozele nu reflecta total realitatea. Mie mi se pare prea inchisa culoarea lor, data viitoare sper sa iesa mai deschise. O sa incerc uleiul de ricin sa vad daca reusesc sa mai scap de goluri.

Vreti sa fac o postare cu poze din vacanta?