11 octombrie 2012

NOTD: Lacuri de unghii Primark! (2)

Daca nu stiti despre ce lacuri vorbesc va invit sa cititi prima data aceasta postare. Dupa ce saptamanile trecute am incercat nuantele Bare si Posy din cutiuta, a venit randul celorlalte doua oje. Am inceput cu oja rosie, caci aveam unghiile destul de scurte. Aceasta nuanta se numeste Siren si este una din nuantele cele mai frumoase de rosu pe care le am.




Nuanta s-a aplicat foarte frumos pe unghii si a rezistat cu brio vreo 5 zile. Atat de mult imi place incat am folosit-o deja de 2 ori. 





A doua oja pe care am incercat-o e griul-albastrui. Nuanta se numeste Satin si cred ca a fost singura cu care am avut ceva probleme la aplicare, dar dupa ce am aplicat top coat-ul s-a uniformizat.


Mie mi se pare ca seamana cu oja de la sephora pe care v-am aratat-o aici, doar ca e mult mai rezistenta. Voi ce ziceti?




Partea proasta a acestor lacuri este ca miros ingrozitor. Cand l-am folosit pe primul toata ziua am avut impresia ca miroase camera urat, dar apoi la urmatoarele nu stiu daca m-am obisnuit sau daca doar cel nude mirosea asa puternic. Bineinteles ca mirosul vine de la ingrediente, dar eu am folosit un base coat asa ca nu mi-au afectat deloc unghiile. Am pozat totusi si ingredientele.


Mie imi pare tare rau ca la noi nu se gasesc magazine Primark, au o gramada de chestii dragute la preturi si mai dragute.