5 august 2013

Saptamana in imagini (30)!

Saptamana trecuta am sarit peste postarea aceasta, dar v-am pregatit acum mai multe poze. De asemenea, am reusit sa ma mobilizez mai bine si am postat constant saptamana trecuta. Sper sa fiu la fel de harnica si saptamana aceasta.

 Prima mea ciorba, ciorba de pui  a la grec. A iesit chiar buna, s-a mancat toata!



 Un mic gratar, inclusiv cartofii au trecut pe gratar.

 Pentru ca am plecat de dimineata la cumparaturi si nu mancasem nimic, mi-am luat baghetele astea din Lidl pentru micul dejun. Au fost tare bune, trebuie sa incerc sa fac si eu ceva de genul:)

 Am mai adaugat niste marunt in pusculita si am zis ca e timpul sa-i numar sa vad ce "avere"am adunat.

 Weekendul meu a inceput de joi, cand am fost la putin shooping cu buna mea prietena Alexandra. Pentru ca am fost eficiente si econome, ne-a ramas timp si pentru o bauturica: Pina Colada si Mojito.

Iata si ce pantofiori mi-am luat pentru nunta surioarei mele.

 Si un mic preview al rochitei...

 Sambata, dupa o noapte nedormita iar, am avut nevoie de ajutoare pentru a da randament.

Noroc ca mai tarziu prietenul meu m-a rasfatat cu ceva tare bun, yamiii!

 Seara am fost la niste prieteni unde am mancat pentru prima daca supa de dovlecel. A fost tare buna!

Si mi-ar placea sa stau la curte numai pentru a bea cafea dimineata intr-un asemenea loc si intr-o asemenea companie.

 Duminica am fost la Tarnita.

 Adolf a fost cel mai incantat de escapada.

 Normal ca nu am rezistat nici eu tentatiei.

Seara am terminat-o la un film care m-a surprins placut. E nu sunt fan zombi, dar filmul a fost tare dragutel.

Saptamana voastra cum a fost?