18 mai 2014

Impresii produse The One!

Sunt sigura ca deja ati citit o gramada de impresii si review-uri despre produsele The One de la Oriflame, dar este momentul sa vin si eu cu propriile impresii. Mi-ar fi placut sa fac mai multe postari cu review-uri ale produselor dar timpul scurt nu mi-a permis sa le folosesc indeajuns pentru a-mi putea forma o parere clara despre ele. Le-am primit abia luni  si, desi am incercat sa le folosesc aproape zilnic de atunci, nu mi se pare suficient pentru a scrie review-uri in toata regula. 

Trebuie sa recunosc ca, daca la inceput fardurile crema mi-au starnit cel mai tare curiozitatea, apoi fondul de ten le-a luat locul. Inca de dinainte de a primi produsele tot citisem pareri pozitive despre el si devenisem tare curioasa sa-l incerc si eu.



Fondul de ten The One Illuskin Foudation vine intr-un ambalaj elegant de sticla, de 30 ml, are SPF 20 si o pompita care permite o buna dozare a produsului, Desi este de sticla, ambalajul este unul rezistent, lucru testat cand a cazut de pe etajera din baie in chiuveta, fara ca sticluta sa ramana cu urme ale impactului.

Eu apreciez acest produs ca fiind un fond de ten cu acoprire mica spre medie, un fond de ten care ofera luminozitate fetei. Eu am nuanta Natural Beige si mi se potriveste destul de bine. Totusi, nu imi place tenta galbuie a acestuia pe fata, dar acest lucru se rezolva dupa ce aplic pudra. 

Rezistenta produsului este foarte buna, nu se transfera pe ecranul telefonului si la sfarsitul zilei, la demachire, este tot pe fata. Desi nu folosesc foarte des fond de ten, l-am folosit zilnic pentru a-mi forma o parere cat mai pertinenta despre el, dar intotdeauna am folosit pudra peste, deci nu as stii sa va spun cum rezista singur.

Pudra The One Illuskin Powder are un ambalaj mic si dragut, care ascunde 8 g de pudra, cu SPF 15. Aceasta vine cu o oglinda si un buretele, perfecte pentru un mic retus. Fiind micuta, e perfecta pentru a fi luata in geanta, si eu am inclus-o deja in portfardul meu de zi cu zi.

Pudra este foarte fina, se transfera usor pe pensula si mai apoi pe ten. Eu am nuanta Medium si inainte sa o vad ma gandeam ca nu o sa mi se potriveasca sigur, dar m-am inselat. Nuanta este destul de deschisa, dupa cum puteti observa si in poza de mai sus.

Am folosit-o doar peste fondul de ten The One si am observat ca este usor vizibila pe ten, oferindu-i un aspect "pudrat". Dupa vreo 4-5 ore zona T imi luceste si simt nevoia sa o reaplic in aceasta zona. 


The One Illuskin Concealer vine intr-un tubulet de plastic de 10 ml. Eu il am in nuanta Nude Beige, dar mi s-ar fi potrivit mai bine o nuanta mai deshisa. Ofera o luminozitate frumoasa zonei de sub ochii, dar acoperirea o apreciez ca fiind mica spre medie. 


Rezista foarte bine pe parcursul zilei, dar se aduna in liniile de sub ochii, chiar si cu pudra peste. Nu ma deranjeaza foarte tare aceste lucru deoarece am impresia ca, desi se aduna, nu accentueaza mai tare ridurile.


The One power shine lip gloss au un ambalaj dragut si aplicatorul mi se pare ca se aseamana cu cel de la Rimmel Apocalips, avand o mica adancitura in mijloc, astfel inca sa obtinem cantitatea neceasara unei aplicari fara a reintroduce aplicatorul in tub. 

Pe mine m-au surpins mai ales prin mirosul delicios de pepene galben care m-a lovit cand am deschis prima data produsele. Miros absolut demential! Imi place ca nu sunt lipicioase, mai degraba le-as aprecia ca fiind usor uleioase. Nu usuca buzele si rezista foarte bine, atat timp cat nu bei sau mananci.

Nu se remarca printr-o culoare puternica ci, mai degraba, printr-o stralucire puternica. Au mici particule sclipicioase care lucesc destul de tare si care ofera un aspect de buze mai voluptoase.


Mascara The One Volume Blast stiam ca o sa-mi placa de cum i-am vazut periuta. Desi multe fete s-au speriat de ea, eu am stiut ca o sa fie exact pe gustul meu. Periutele cu perii mici le-am considerat intotdeauna cele mai potrivite pentru genele mele.


Imi place tare mult acest rimel deoarece nu lipseste genele la fel de tare ca altele incercate de mine. Arata destul de natural pe gene si il aplic cu usurinta, fara a ma murdari pe pleoape.  Rezista foarte bine intreaga zi, fara a se sfaramita si a ma trezi cu bobite de rimel sub ochi, iar seara se demachiaza mult mai usor ca alte rimeluri. Imi place tare mult acest produs!


Fardurile crema The One Colour Impact au si ele ambalaje micute si dragute, care contin 4 grame de produs. Eu am nuantele Golden Brown, Olive Green si Beige Pearl.  Prima nuanta imi place foarte mult si avantajeaza ochii mei albastri, a doua e superba si ea dar mi se pare mai potrivita pentru ochii caprui, ultima e ideala pentru a fi folosita in coltul intern al ochiului si pentru iluminarea zonei de sub spranceana. 

Comparativ cu Maybelline Color Tattoo borcanelul este mai mic, dar in rest mie mi se par destul de asemanatoare. La fel ca pe fardul Maybeline, le aplic cel mai bine cu degetele si, desi folosesc primer, dupa putine ore se strang in pliurile pleoapei, lucru la care ma asteptam.


The One Long Wear Nail Polish au o pensula lata, care faciliteaza aplicarea ojei. Oja se aplica uniform si este opaca dintr-un singur strat, dar eu aplic intotdeauna 2 straturi. Sticluta cocheta cuprinde o cantitate generoasa de 8 ml de produs. Eu detin nuantele Cappucino si Orchid. Nu pot sa va vorbesc despre rezistenta caci le-am aplicat doar de cateva ore pe unghii.

Desi postarea a devenit una kilometrica nu pot sa o inchei  fara sa va pun si o poza cu un machiaj in care am folosit doar produse The One.