1 mai 2014

NOTD: Wilted Rose (Farmec)!

Este 1 Mai si probabil deja incingeti un gratar pe undeva. Daca nu, sigur sunteti cu gandul la vara si vacanta. Poate ca vremea nu va ajuta prea mult sa simtiti ca se apropie vara, dar sper ca manichira mea sa o faca. Mie imi place tare mult si ma binedispune.



Am folosit o oja Farmec, numita Wilted Rose. E o nuanta superba de roz, care are punctulete (oricat m-am gandit nu am gasit alt cuvant)  mai inchise la culoare prin ea. Pe inelar am folosit  un water decals de pe Bornprettystore.





Iata si ce am folosit:

Trebuie sa va marturisesc ca modelul de pe inelar face parte dintr-o folie cu modele de iarna, cu fulgusori si braduti, dar acesta mi s-a parut suficient de abstract incat sa mearga si pentru sezonul in care ne aflam. Sunt chiar curioasa daca pe voi v-a dus cu gandul la fulgusori inainte sa cititi asta. Daca va tenteaza ceva de pe Bornprettystore, puteti folosi codul VBJ61 pentru o reducere de 10 %.

Inainte sa inchei vreau sa spun ca pe Romwe gasiti reduceri tare interesante in 2-4 May,  http://www.romwe.com/flashsale/activeleft/3ne?active_id=464


Va doresc un 1 May asa cum va doriti!