29 aprilie 2014

Saptamana in imagini (56)!

Se pare ca, fac ce fac, si tot martea postez. Poate ar trebui sa fac aceasta postare oficial martea, dar mi-e frica ca astfel ar ajunge pe blog doar miercurea...

In alta ordine de idei, am facut destul de multe poze saptamana trecuta. De cand cu nou tel, si cu instagram, totul este mult mai simplu. Am facut si cateva colaje pentru a nu incarca prea mult postarea. Sper sa va placa!

M-am indragostit de lacurile astea de buze de la Rimmel, am luat nuantele Celestial si Apocaliptic si ma tenteaza si Stelar, si poate chiar si Nova...

1. Celestial pe buzele mele (desi poza are ceva modificari care au schimbat culoarea) si fata mea de om dormit 2 ore (noroc cu machiajul).
2. Dupa 2 ore dormite, in ziua de pasti am imbracat primul lucru care mi-a trecut prin minte.
3. A doua zi de Pasti am fost la tara. Acolo am dat peste 2 closte  cu puisori si nu m-am putut abtine sa nu dragostesc unul.

Apocaliptic pe buzele mele! Il ador! M-am mirat ca prietenul meu nu a comentat nimic de culoarea puternica. Ultima data cand am folosit un creion mai inchis pe post de ruj,  nu i-a placut deloc "rujul"meu puternic. Si a avut grija sa imi spuna asta.

Nu stiu de ce nu-mi mai place sa am unghiile lungi. Le admir la alte fete, dar la mine mi se pare ca nu mai merg. Pacat ca cresc atat de repede si eu detest sa le scurtez!

Desi vremea asta capricioasa ne duce mai degraba cu gandul la toamna, eu am ales o manichiura primavaratica.

Am o slabiciune cu ochelarii de soare mari, doar astia imi plac! Desi prietenul meu le spune "ochelari de broasca", mie tot mari imi plac.

1. Duminica soarele a decis sa se arate iarasi si am savurat o inghetata in parcul mare. Avem gusturi comune la inghetata asa ca am ales vanilie cu topping caramel.
2. Sambata seara a savurat o cafeluta cu inghetata la un local dragut, Atelier cafe.
3. Pasca cu ou rosu! Saptamana aceasta, desi nu facusem nici o mancare specifica, am mancat cam tot ce se face de Pasti, in cantitati rezonabile. Totusi, ma bucur ca nu e sarbatoare in fiecare saptamana...
4. Am incercat si shake-ul cu capuccino de la Mc Donald's si tare mi-a amintit de primul an de facultate. Cred ca de atunci nu mai bausem unul.
5. Duminica seara prietenul meu a facut pizza!

Saptamana voastra cum a fost?