15 aprilie 2014

Saptamana in imagini (55)!

A trecut inca o saptamana si, uitandu-ma la pozele de saptamana trecuta, mi se pare ca a fost o saptamana plina. Inca nu-mi vine sa cred ca saptamana trecuta pe vremea asta eram inca la Alba-Iulia.

Surioara mea are espressor de cafea si o cafea tare buna. Daca as avea si eu asa ceva acasa, cu siguranta nu m-as putea opri la 1-2 cafele pe zi.


Cand am iesit in oras am incercat Tinted Moisturizer-ul de la Hourglass si mi-a placut tare mult!

Luni am umblat aproape toata ziua. Desi de dimineata nu se arata o zi prea calda si insorita, de la amiaz s-a schimbat vremea si am fost toata ziua afara. Nici nu mai stiu de cand nu am mai umblat atat! Inainte de plecare am papat un burger vegetal cu telemea si legume si a fost suficient pana seara pe la 8 cand am ajuns acasa.

Dupa ce am colindat tot Bulevardul m-am intalnit si cu o prietena din Alba la o cafeluta si un fresh.

Am mers apoi in Cetate si am vizitat Traseul Celor 3 Fortificatii. Sa nu-l ratati daca ajungeti la Alba!

Ajunse tarziu acasa ne-am rasfatat cu o pizza delicioasa!

Ultima mea zi la Alba am facut turul santurile cu bicicleta. Nu m-am mai urcat pe bicicleta de ani buni, dar a fost tare frumos.

Abia miercuri am ajuns acasa, cu mici amintiri de la Alba.

Sambata seara prietenul meu a facut un pui pe sticla. Delicios!

Duminica a iesit putin soarele in prima parte a zilei si Tommy a iesit repede in balcon sa se bucure de el.

Am fost la gradina botanica unde a fost superb. Erau o gramada de lalele, preferatele mele!

Apoi am mancat un cheesecake la cofetaria Carpati. Nu mai fusesm acolo de secole si mi-a trezit amintiri frumoase.

Am avut o saptamana plina, dar acum e timpul sa ma incep curatenia... Saptamana voastra cum  fost?