13 aprilie 2014

Review: Ultraflesh shinebox!

De cand mi-am inceput blogul am aflat foarte multe despre machiaj citind postarile altor blogarite. Asa am aflat despre conturarea fetei, printre altele. De atunci sunt in cautarea unui iluminator care sa ma multumeasca.

Cand am primit propunerea de colaborare de la StrawberryNET, nu stiam ca cutiuta o sa contina iluminatorul pe care il cautam de atata vreme. 


La inceput m-a atras prin aspectul elegant al cutiutei negre lucioase, iar mai apoi, cand am vazut modul de compartimentare am fost pe deplin cucerita.

Cutiuta are 3 compartiente si un mod ingenios de deschidere, care mie imi place foarte mult. Ma bucur ca nu e nevoie sa imi supun unghiile la chinuri de fiecare data cand vreau sa ajung la un produs.

In primul compartiment se afla produsul care m-a cucerit iremediabil: pudra iluminatoare. Culoarea acesteia nu este foarte intensa, dar are o usoara tenta "portocalie"(peachy) si un sclipici extrem de fin, care nu se simte absolut deloc si se observa doar cand cade lumina in anumite unghiuri pe pometi. Eu am folosit-o doar ca iluminator, deasupra blush-ului si efectul este unul garantat, tenul parca radiaza. Aplicarea este foarte usoara, ating usor cu o pensula mai lata pudra o singura data si apoi aplic produsul pe pometi. Pudra se transfera usor si nu este nevoie sa insist. Cred ca cel mai mult am lasat-o pe ten vreo 10 ore si noaptea, la demachiere, ea era tot acolo. Deci rezistenta este foarte buna!

In al doilea compartiment gasim 2 iluminatoare cremoase, unul cu tenta rozalie si unul cu tenta mai galbuie. Eu le-am folosit pentru arcada, dar si pe post de fard, atunci cand am vrut doar o iluminare a pleoapelor, nu si culoare, caci culoarea acestora este destul de discreta. Au si ele acelasi sclipici fin ca si pudra, dar deloc deranjant. Ce poate fi neplacut este faptul ca eu reusesc sa aplic aceste produse doar cu degetele, pentru un rezultat satisfacator. Pe mine personal nu ma deranjeaza acest lucru, caci intotdeauna ma spal pe maini inainte sa ma machiez. La fel ca pudra, si aceste produse rezista extrem de bine pe ten (arcada in cazul meu)!

Ultimul compartiment ascunde 2 creioane iluminatoare, care sunt mai "stralucitoare"ca celelalte produse. Eu le-am folosit destul de rar, si atunci pentru iluminarea coltului intern al ochiului. 

Am incercat sa le folosesc si aplicandu-le pe linia genelor de jos, dar rezultatul nu a fost pe masura asteptarilor si aplicarea destul de groaie.

Mie imi place extrem de mult aceasta cutiuta, in special datorita pudrei iluminatoare care ma ajuta sa ii redau tenul meu stralucirea pierduta, ma ales in weekenduri cand dorm haotic si apoi trebuie sa ies in oras. De cand o am se afla in portfardul meu de zi cu zi si ma insoteste in toate deplasarile din weekend-uri.

Daca va tenteaza acest produs il gasiti aici, la pretul de 104 lei (redus de la 127 lei). Daca nu ati mai auzit pana acum de acest site poate ati vrea sa aflati ca este cel mai mare magazin online en-detail cu produse reduse de machiaj, parfumuri, produse de ingrijirea pielii si parului, cu un stoc de peste 30.000 de produse de la peste 600 de marci de top. De asemenea, ofera reduceri de pana la 60 % si transport gratuit pentru toate comenzile.

Inainte de a-mi lua ramas bun de la voi, va atasez o poza in care am folosit produse din cutiuta. Imi amintesc ca in ziua respectiva ma trezisem dupa vreo 3 ore de somn si m-am speriat cand m-am uitat in oglinda. Aratam tare "obosita" si trebuia sa ma intalnesc cu o prietena in scurt timp. Dupa ce am aplicat BB Cream-ul, putin corector, pudra, blush, putina pudra iluminatoare pe pometi si iluminatorul cremos pe arcada, oglinda mi-a dezvaluit o alta fata, aratam ca dupa un somn odihnitor.