26 iunie 2014

NOTD: Golden Rose Jolly Jewels 111!

Stiu ca probabil va asteptati sa gasiti pe blog postarea saptamanala, dar revenirea in tara mi-a dereglat total programul. Oricum, o sa vedeti poze din saptamana trecuta in viitoarea postare "Saptamana in imagini".

Revenisem in tara cu gandul de a fi mai activa pe blog. Ce nu stiam insa e ca o sa dau peste "toamna" aici, adica lumina slaba si ploi demoralizatoare. Trecand peste detaliile meteorologice, astazi vreau sa va arat o alta oja tare frumoasa de la Golden Rose, din colectia Jolly Jowels. Este vorba despre nuanta nr. 111, care trebuie sa va marturisesc ca arata mult mai bine pe unghii decat am reusit eu sa surprind in poze.








Cum va spuneam mai sus, mie imi place tare mult cum arata pe unghii oja. Pentru realizarea manichiurii am folosit ca baza o oja de la Farmec, nuanta Muddy Boots, si apoi am aplicat un strat destul de generos din oja Golden Rose si un top coat. A rezistat foarte bine pe unghiutele mele!



Voua va plac ojele Golden Rose?