4 august 2014

Saptamana in imagini (67)!

Se pare ca, in sfarsit, a venit vara. Sper ca macar luna august sa fie una de vara pe de-a-ntregul. Daca ne ofera si septembrie temperaturi de vara nu ma supor deloc. Trebuie sa bifez neaparat o iesire cu cortul vara asta. Pana atunci insa, sa va arat pozele de saptamana trecuta.

Cu poza aceasta trisez putin caci e facuta acum 2 duminici, dar nu puteam sa nu va arat cu ce frumusete mica m-am jucat eu.


 Si stiu ca e vara cand mi se redeshide "apetitul" pentru impletituri.

Vara asta a fost vara rosiilor. Am mancat mai multe rosii ca niciodata. Legumele astea vrac din Auchan sunt preferatele mele. Absolut delicioase!

 Si mi-am cumparat prima lebenita de anul acesta. Am mai mancat lebenita, dar doar pe la altii. M-am tot ferit sa-mi cumpar caci ma descurc greu cu taiatul. Am nimerit o lebenita atat de buna ca efectiv s-a crapat singura cand am inceput s-o tai.

 Mi-am reamintit de oja asta superba de la Benecos si am pus-o pe unghii. O am de aproape 2 ani si e exact ca in prima zi. E printre preferatele mele! M-a surprins si prin rezistenta, desi am muncit-o destul de mult.

 Sambata am fost cu surioara mea sa-si ia rochie de nasa si bineinteles ca ne-am prostit putin prin magazine.

Intr-o seara de weekend, am savurat o Sangria pe terasa la Roata Fagetului. Imi place foarte mult acolo! Desi e aproape de oras, ma simt ca intr-o escapada la munte de fiecare data cand ajung aolo. 

Saptamana voastra cum a fost?