28 ianuarie 2015

Preferatele anului 2014!

Acesta este al treilea an in care va prezint favoritele. Dupa cum probabil stiti, nu fac postari cu favoritele lunii, dar aceasta postare mi-e tare draga si o citesc cu drag si pe alte bloguri.

Postarea aceasta o sa fie putin diferita fata de celalalte din alti ani, deoarece e mai scurta. M-am decis sa includ doar produse care mi-au placut foarte mult si pe care l-as recumpara fara sa ezit. Sper sa va placa ideea mea!





Se pare ca parul meu a iubit rosul anul trecut. Acest trio s-a dovedit ideal pentru mine. Tot auzisem lucruri bune despre produsele Elseve si chiar nu stiu de ce le-am incercat asa tarziu. Masca Wella are un miros delicios, de bomboane. Aceste produse imi lasau parul stralucitor si moale.


La capitolul ingrijirea corpului am dat peste 2 revelatii: Laptele hranitor sub dus de la Nivea si Lotiunea Alpha Hidrox cu 12% Glycolic AHA.

Produsul Nivea e ideal cand nu ai chef sa folosesti lotiunea de corp. Se aplica sub dus, deci totul e mult mai rapid. Chiar daca nu e la fel de hidratanta ca o lotiune de corp, diferenta se simte. Daca nu aveti pielea foarte uscata o sa va fie de mare ajutor.

Lotiunea cu AHA cred ca deja ati vazut-o pe diferite bloguri si peste tot ati citit numai de bine despre ea. Credeti-ma ca isi merita reputatia. A fost singura care m-a scapat de anumite semne si monstruleti de pe umeri si spate. Din pacate, efectele sunt vizibile doar atata timp cat aplicati produsul. Daca intrerupeti aplicarea lui mostruletii o sa reapara. Ce m-a surprins pe mine a fost faptul ca este si foarte hidratanta, contrar asteptarilor mele. Daca ma gandesc bine a fost cea mai mare descoperire a anului!

Cred ca toate ati incercat un gel de dus Dove, deci nu sunteti surprinse sa il vedeti aici. Este un produs care te face sa te simti mai putin vinovata cand nu aplici crema de corp dupa, caci este destul de hidratant.


La capitolul ten nu multe produse m-au impresionat. De cand am descoperit crema cu protecti solara de la Kiss My Face, aplicarea protectie solare nu mai e un chin. Nu imi ingrasa tenul si nici nu lasa pelicuala aceea alba inestetica, pe care eu nu reusesc sa o camuflez nici prin machiaj. Ma tenteaza sa incerc si varianta cu SPF 50, dar nu stiu de ce am anumite retineri. Daca ati incercat-o va rog sa va dati cu pararea.

Tonerul de la Derma E a fost preferatul meu. A adus plusul de hidratare necesar pielii, inainte de aplicarea exfoliantilor chimici. O sa-l recumpar cu siguranta!


La capitolul machiaj m-a surprins fondul de ten The One de la Oriflame, care a devenit fondul meu de ten de zi cu zi. De cand il am cred ca am folosit fond de ten mai mult decat niciodata. Tare mult imi place!

Pudra preferata este una Inglot. Este o pudra care nu incarca deloc tenul, e foarte naturala si in perioada asta chiar nu imi luceste tenul cu ea. Sunt curioasa la vara cum o sa fie. Nu vreau sa ma gandesc cat de greu imi va fi sa o recumpar cand se va termina, dar poate pana atunci se deschide un mgazin Inglot si la Cluj.

Ca si primer de ochi am folosit baza pentru fard de pleope de la Malu Wilz si face treaba tare buna.


Fardul de pleoape preferat este unul pulbere se la Barry M, in mod surprinzator chiar si pentru mine. Are o nunata maronie-aurie si se aplica foarte bine prin tapotare. E usor stralucitor si se potriveste foarte bine cu nuanta ochiilor mei.


La capitolul unghii, produsele Farmec inca se afla in top. Noul lor top coat, chiar isi merita banutii, iar din noua lor colectie nuanta mea favorita este Got get them, girl! Oja Golden Rose o puteti vedea mai bine aici si cea Essence aici.  Solutia pentru indeparatarea ojei de la Cien, am cumparat-o mai mult pentru sistemul de dozare, dar m-a surprins placut: nu are acetona, nu miroase urat, indeparteaza foarte bine oja si nu usuca cuticulele.

Avem preferate comune?