3 februarie 2015

Saptamana in imagini (78)!

Saptamana trecuta a fost o saptamana de reacomodare dupa concediu si a trecut destul de greu. Parca si weekendul a zburat fara sa fac mare lucru.


Am primit bomboanele astea cu brandy, si tot am ciugulit din ele in pauzele de lucru. Sunt vreo 30 de bomboane, asa ca o sa imi ajunga saptamani bune.



Am primit si aceasta cutiuta cu produse Apivita. Mi se pare tare dragalasa, asa ca o sa o folosesc pentru a depozita diverse chestiute.


Sper sfarsitul saptamanii am primit si noul demachiant Ivatherm. A trecut ceva vreme de cand am folosit un demachiant pentru ten, in ultima perioada am apelat tot la lotiunile micelare.


Am profitat de reducerea la produsele Astor din DM si am luat si eu acest lac de buze. Am zis sa merg pe nude de data aceasta. M-am decis ca e cazul sa incerc si eu sutienele din H&M ca prea multe laude am auzit la adresa lor.


Am incercat, pentru prima data, pizza Carbonara. A fost buna, dar mergea perfect cu un sos de usturoi. Data viitoare o sa aleg si asa ceva.


Outfitul de weekend! Iarna asta nu m-am incumetat la fustite si ciorapi, dar cu colanti merge.


Ati vazut noua manichiura de pe blog? Clic aici pentru detalii.


Duminica a nins ca in povesti. Pacat ca a trecut Craciunul si nu mai are nici un farmec zapada. Sa vina primavara aia odata!

Saptamana voastra cum a fost?