9 februarie 2015

Saptamana in imagini (79)!

Saptamana trecuta am lucrat de dupa masa. Urasc cand se nimereste asa! Am impresia ca nu fac nimic toata ziua, doar lucrez. Si weekendul pare mult mai scurt cand iesi vinerea de la lucru la ora 22. De aici si lipsa de activitate de pe blog. Sper ca voi ati avut o saptamana buna.




Cred ca v-am mai spus cat sunt de norocoasa cu vecinii mei. Luni seara a venit vecina cu cina si mi-a adus si acest desert delicios.

 Vineri, desi am iesit tarziu de la lucru, tot mi-am rasfatat parul cu o masca cu ulei de cocos.

 In Auchan era ceva targ de cafea si ceai si nu am putut trece fara sa arunc un ochi la ceaiurile frumos ambalate. Cand am citit "Melone" nu l-am mai lasat din mana.

 Cum am ajuns acasa, am si incercat noul ceai. Din pacate, m-a cam dezamagit. Nu e rau, dar mi se pare tipicul ceai de fructe de padure, adica e acrisor. Pepenele nu se simte deloc. Gogosile cu caramel au salvat situatia. 

Parte din tinuta de weekend! Am optat iar pentru fusta, desi am asociat-o cu colanti caldurosi si nu cu ciorapi.

 Cum imi trebuia un gel de dus, am zis sa-l incerc pe cel nou de la Nivea. Sunt sigura ca o sa-mi placa.

Si ia uitati cine a primit casuta noua! Inca se acomodeaza cu ea, dar cu siguranta nu o sa mai fie asa agitat la urmatoarea vizita la veterinar.

Saptamana voastra cum a fost?