16 septembrie 2015

Produse consumate!

A trecut o gramada de timp de la ultima postare cu consumate si tot mi se pare ca nu am adunat foarte multe "goliciuni". In apararea mea, va spun ca locuiesc singura asa ca nu are cine sa ma ajute la consumat.

Haideti sa va spun cateva impresii despre produsele de mai jos:




In ceea ce priveste ingrijirea parului am consumat balsamul de par de la L'Oreal, Elseve cu ambalaj rosu. L-am luat deoarece mama prietenului meu este tare incantata de aceasta gama si am fost si eu foarte multumita. Cred ca o sa mai incerc si alte produse Elseve. Desi consum periodic cate o vopsea Bes, nu stiu de ce pana acum nu v-am aratat-o in aceasta postare. Mie imi place foarte mult si nu ma gandesc sa o schimb in viitorul apropiat. Uneori mai variez cu nuantele, cand ma plictisesc de aceasi culoare.

Pentru corp am folosit 2 geluri de dus, Nivea si Cien. Gelul de dus de la Nivea nu cred ca mai are nevoie de multe impresii. Gelurile de dus Nivea si Dove nu m-au dezamagit niciodata. Gelul de dus Cien a fost ok si el, miros placut, nu a uscat pielea dar nici foarte hidratant nu a fost. Daca inainte foloseam deodorante solide, in ultima vreme prefer varianta spray. Cel de la Nivea ami-a placut foarte mult, dar nu cred ca o sa-l recumpar. Sunt tare curioasa sa incerc unu BU acum. De obicei nu va arat si sapunul lichid in acest gen de postari, dar cel cu flori de cirese de la Cien merita mentionat, chiar si numai pentru mirosul delicios.

La capitolul ten vad ca am cele mai multe consumate. Gelul de curatare de la Gerovital este preferatul meu. Aveam chiar 2 recipiente goale, dar am zis ca e suficient sa pozez unul. L-am "tradat"cu alt gel de curatare , tot de la Farmec, dar abia astept sa ma intorc la el. Pe perioada de iarna am folosit cele 3 produse de la Oriflame, crema de zi, de noapte si pentru ochii din gama True Perfection. Mi s-au parut destul de bunicele produsele, preferata mea fiind crema de zi. Eram tare curioasa de crema pentru ochii, demult imi doream sa incerc o crema cu roll on. Era faina senzatia de racoare pe care ti-o dadea biluta de metal, dar aplicarea mi s-a parut destul de greoie. Acum nu ma mai intereseaza sa incerc alte produse de acest gen.

Pe perioada de vara am folosit crema Bioderma Sensibio AR. Mi-a placut foarte mult si foarte probabil ca o sa  recumpar, asta daca nu o detroneaza noua crema pe care am luat-o, tot de la Bioderma. Ce nu mi-a placut la acest produs a fost faptul ca ramane mult produs in tub pe cand e aproape de terminate. Eu am taiat tubul si mai era crema acolo pentru cel putin inca vreo 2 saptamani. Acum ca ma uit la poze, ma mir ca nu am nici o crema cu SPF terminata. Problema este ca am vreo 3 incepute si nici una terminata, caci le-am tot alternat. 

Pana la sfarsit anului trecut irul de buze si crema de maine erau produse pe care le foloseam putin spre deloc. Ceva s-a schimbat vara trecuta (probabil varsta isi spune cuvantul) si am folosit cu regularitate irul de buze si crema de maine, in fiecare seara. Si acum am un ir de buze tot timpul in geanta si il folosesc ori de cate ori simt nevoia. Balsamul de buze de la Oxyance a fost un produs foarte bun, nu lasa pelicula pe buze, hidrateaza bine si are un miros aproape impreceptibil. 

Cam astea au fost produsele ce le-am consumat in ultimele luni. Mai am cateva pe punctul de a se termina, dar acelea o sa vi el prezint intr-o postare viitoare. Ati incercat vreounul din produsele de mai sus? Cum vi s-a parut?