10 decembrie 2015

Unboxing: Douglas Box of Beauty decembrie 2015 si Beauty Kit Marie Claire!

Azi o sa descoperim impreuna continutul a doua cutiute cu care m-am cadorisit de Mos Nicolae anul acesta. Probabil ca deja sunteti familiarizate cu acest concept, cumperi o cutie in care se gasesc diverse produse random, full size sau produse mini. Pe mine m-a atras de la inceput, dar am tot urmarit sa cumpar doar acele cutiute al caror continut ma atragea cel mai mult si care sa imi fie si necesare oarecum. 

Nu stiu daca v-am mai marturisit, dar am o pasiune pentru mini parfumuri. Si prin asta ma refer la parfumuri in sticlute mici, care respecta designul sticlutei in format mare, nu la mostre. Trebuie sa recunosc ca orice cutiuta care contine asa ceva imi face mult mai mult cu ochiul ca oricare alta.

Destul cu vorbaria, sa va prezint "inculpatele" de azi:



O sa incep cu Beauty Box-ul Douglas, caci contine mai putine produse. E a doua oara cand cumpar o astfel de cutiuta si presimt ca nu va fi ultima.


Cutiuta contine 2 produse full size si 4 miniuri. Produsele full size sunt Starskin Foaming Peeling Perfection Puff si un ruj Douglas in nuanta nr, 6 "Dangereusement Vôtre". Am tot citit depre produsele Starskin pe alte bloguri si sunt curioasa de multa vreme sa le incerc, acum e ocazia perfecta. Rujul para promitator si el, nuanta este pe placul meu si weekendul acesta o sa-l iau cu mine in portfardul din geanta sa il incerc.

Produsele mini sunt Lancome Visionnaire Advanced Skin Corrector 7 ml, un body yougurt Stenderes 50 ml, masca de par Macadamia 15 ml si un mini parfum Lancome "La vie est belle" 4 ml. Mini parfumul arata genial si l-am adaugat cu drag la mica mea colectie de mini parfumuri. 


Cutia mai contine si 4 vouchere valorice care pot fi utilizate pana in 31 ianuarie 2016 pentru achizitia de produse de la firmele de mai sus.


Beauty Kitul Marie Claire contine 4 produse full size: Paleta All about Bronze Essence nuanta 02 "Nudes", Revlon Colorbust Matte Balm nuanta 210 "Sans Remords", rimelul The One Oriflame si un blush Deborah nuanta 46 "Rosa Pesca". 

In cutiuta mai gasim 2 produse mini in cantitati destul de generoase, Tratament pentru păr Revitaluxe, Joico, 50 ml si o crema de maine L' Occitane cu unt de shea 30 ml.

Mai exista si 4 mostre, o mostra parfum de 1.5 ml Carolina Herrera 212 VIP ROSÉClarins Mission Perfection Sérum, 3 ml, 3 mostre de Cremă Anti-Aging Magnificence de la Lierac a cate 2 ml fiecare si 3 mostre de Cremă Celulară Anti-Aging de la Skincode Exclusive a cate 2 ml fiecare.

Trebuie sa recunosc ca cel mai mult m-au tentat produsul de buze de la Revlon, crema de maine L'Occitane si produsul Joico, dar si blushul a fost o surpriza foarte placuta, imi place foarte mult nuanta. In plus, ia uitati ce ascunde:




Bineinteles ca alaturi de cutie am primit si revista, insotita de un card de reducere H&M si alte cateva inserturi.



Beauty Kitul l-am luat de aici, din pacate nu mai este in stock, dar va puteti inscrie pentru a afla cand apare urmatorul, si beauty box-ul Douglas din magazinul Douglas din Polus. Mie imi plac aceste cutiute pentru ca asa am ocazia a incerc produse pe care nu m-as indura sa dau banii in mod normal (si daca are un mini parfum dragut cu greu rezist). Si cum se apropie Craciunul, cred ca o astfel de cutiuta ar fi potrivita pentru a face un cadou unei pasionate de beauty.

Va tenteaza aceste cutiute? Ce alte cutite de genul cumparati si va plac?