26 noiembrie 2015

Aceasi oja, trei combinatii!

Buna fetele, cred ca tuturor ni s-a intamplat sa cumparam ceva sub impulsul momentul, mai ales cand acel ceva era la reducere! Cam asta mi s-a intamplat si mie ultima data cand am trecut pe langa un stand Golden Rose si am vazut ca au unele oje la reducere. 

Avand in vedere pasiunea mea pentru verde, normal ca cel mai mult mi-a facut cu ochiul o oja in aceasta culoare. Cum nuanta nr. 72, din colectia lor de oje nisipoase Holiday, mi-a placut foarte mult am ales o alta oja texturata, de data aceasta nuanta nr. 73.

Nuant aceasta nu m-a incantat la fel de mult ca prima oja. Mi se pare mai degraba sclipicioasa decat "nisipoasa". Un alt lucru care m-a deranjat a fost ca nu e opaca nici macar din 3 straturi, Si cum ma plangeam eu de asta la BBM Cluj,  Diana si Iulia mi-au sugerat sa folosesc ca baza o alta oja, pana atunci eu folosisem o baza incolora. Am incercat si am zis sa va arat si voua ce a iesit. Mie imi place foarte mult cum arata aceasta oja peste o alta oja colorata si cred ca o sa o folosesc astfel 



Adevarul e ca e mult mai frumoasa cu o oja verde folosita ca baza si total schimbata cu oja Farmec folosita ca baza. O puteti vedea si folosita cu o baza incolora, pe degetul aratator.

Si iata cum arata ojele folosite:


Cum va spuneam, oja Golden Rose e nr. 73, oja Farmec este nuanta  "It's freezing out there", iar cea Benecos nuanta "espressive mint".

Care din cele trei va place mai mult? Folositi si voi acest mic "artificiu"cu anumite oje?