8 februarie 2013

Ce iau cu mine in weekend!

Nu stiu daca v-am mai spus, dar cam in fiecare weekend plec la prietenul meu care locuieste in alt oras. Bineinteles ca nu pot sa plec nepregatita si, ca orice fata, am nevoie de anumite produse cu mine. M-am gandit ca poate o sa va prinda bine o postare despre ce iau cu mine in weekend, caci nu se stie niciodata cand o sa trebuiasca sa plecati subit de acasa. 

Sa incepem cu produsele de ingrijire:



Dupa cum puteti observa le tin in aceasta punguta in care am primit produse de la Romwe. Imi place mai mult decat un portfard sau orice altceva. Incap toate, le vad fara sa tot deschid punga si punguta are si sistem de inchidere, deci produsele nu se imprastie prin geanta. Sa le luam de la mic la mare:

Mostra de Cellulfirm drops o folosesc pentru zona de sub ochi, dimineata si seara. De vreun an tot folosesc acest produs, dar tot sub forma de mostre de la diverse reviste si va puteti da seama ca imi place daca il folosesc de atata amar de vreme.

Serul Mario Badescu Corrective Complex Emulsion il am de putin timp si il folosesc o seara da, una ba. In seara in care nu il folosesc pe el folosesc BHA 2% Gel de la Paula's Choice. Ma gandesc sa fac ceva schimbari aici, sa folosesc exfoliantul in fiecare seara si serul dimineata. O sa mai vad ce si cum.

Mi-am pus balsamul de buze Apidermaliv langa produsele pe care le folosesc frecvent in ideea sa folosesc balsam mai des, dar tot nu il folosesc suficient de des desi buzele mele ar avea nevoie.

Brevoxylul il folosesc exclusiv pe cosuri, de obicei dimineata si in timpul zilei cand ma pigalesc in oglinda. Am inteles ca s-ar gasi cam greu perioada asta, sper sa nu am probleme ca imi trebuie altul cat de curand.

Crema pentru ochi Bioliv de la Cosmetic Plant o folosesc in fiecare seara si dimineata peste Cellufirm Drops. Imi place si cred ca isi merita banii.

In fiecare dimineata si seara imi curat tenul cu Mario Badescu Seaweed Cleansing. Seara aplic crema pentru ten uscat de la Apivita, iar dimineata crema cu SPF 15 de la Paula's Choice.

Crema mare alba este de la Emolium si este buna pentru dermatita mea atopica care isi mai face aparitia prin anumite zone.

Cu ocazia asta v-am prezentat si mare parte din rutina mea de ingrijire a tenului.

Produsele de make-up pe care le iau cu mine sunt putine:
BB creamul de la Gosh e tovarasul meu in fiecare weekend, o sa va spun mai multe despre el in curand. Rujul de la Essence il folosesc in caz de nevoie si pe post de blush. Despre rujul de la Gosh v-am vorbit deja postarea trecuta.  Daca il folosesc nu simt nevoia si de machiaj al ochiilor. Corectorul de la Miss Sporty nu putea lipsi, e perfect ca e sub forma de baton asa ca nu mai trebuie sa car si o pensula sau altceva cu mine. Aici trebuie sa mai adaug un creion de ochii si un rimel, ca e chiar saraca punguta.

Bineinteles ca mai am acolo un deodorant si servetele pentru copii, care sunt multifunctionale:

Voi ce ati duce cu voi daca ar trebui sa plecati in fiecare weekend de acasa? Credeti ca imi lipseste ceva?