19 februarie 2013

Noua mea geanta!

,Stiu ca trebuia sa scriu ieri "saptamana in imagini" dar, din pacate, nu am avut cum. Saptamana trecuta am fost mai mult plecata de acasa si am uitat sa iau aparatul cu mine. Am facut poze cu telefonul dar, stupoare....cand am ajuns acasa am constat ca acesta s-a stricat. E tare aiurea sa stai fara telefon, zici ca sunt deconectata de la restul lumii. L-am dus ieri la reperat si au zis ca nu primeste semnal si daca il pot repara o sa fie gata astazi. Mi-au cerut si un numar de telefon sa ma anunte cand sa ma duc dupa el. Azi am asteptat toata ziua momentul reintalnirii dar nu m-a sunat nimeni. Maine o sa merg sa vad cum sta treaba ca nu mai am rabdare.

Destul despre telefonul meu, astazi am zis sa va arat noua mea achizitie in materie de genti. Trebuia sa apara prin pozele de saptamana trecuta dar, cum nu o sa mai aiba ocazia, am zis sa v-o arat intr-o postare separata. Acum ceva timp nu m-as fi gandit ca o sa ma atraga o asemenea geanta. Multe s-au schimbat de cand am inceput sa bantui si bloguri de fashion. Cand am vazut-o am zis ca trebuie sa fie a mea, parca era facuta exact pe gustul meu.

 Imi place culoarea ei. Nu stiu de ce intotdeauna am avut o slabiciune pentru marouri. Inainte de verde, maro era culoarea mea preferata.



 Un alt lucru dragut la ea mi se pare sistemul de inchidere. Imi aminteste de gentiile de pe vremea bunicii.

Nu o pot purta cum imi port eu gentiile de obicei, tip postas, asa ca e numai buna sa renunt la acest obicei. Eu zic ca nu e pretentioasa si se asorteaza cam la orice. Voi ce parere aveti?