25 februarie 2013

Saptamana in imagini (10)!

Am revenit cu postarea de luni, saptamana in imagini. Inainte de a incepe postarea propriu-zisa vreau sa va anunt ca saptamana asta e plina de mancare. Daca sunteti pofticiosi sau vizualizati postarea la o ora tarzie e bine sa tine cont de acest aspect.

Cand am ajuns acasa din weekend surioara ma astepta cu un covrig cu ciocolata. A fost foarte bun, mai ales ca de obicei gasesc numai cu visine.


Ananasul e unul din fructele mele preferate, daca nu ar trebui sa-l curat as lua mai des.

Am facut cu surioara un tort pentru ziua unchiului meu. A iesit foarte bun si a fost apreciat.

Joi am fost la inaugurarea Coquette Beauty Salon, unde m-am delectat cu sushi si am petrecut un timp frumos alaturi de Laura, Raluca si Sabina.

In toate pauzele de la "Romanii au talent"prietenul meu a mesterit cate ceva in bucatarie. La sfarsit a venit cu farfuria de mai sus. A fost o cina delicioasa.

Am petrecut o seara frumoasa cu Laura si Luiza.

Dimineata mi-am baut cafeaua tot cu Laura si Luiza. Am fost pana in orasul vecin pentru cafeaua cu cocos de mai sus.


Saptamana voastra cum a fost?