7 august 2012

O coafura de vara lejera!

Nu stiu voi cum sunteti, dar eu pe caldurile astea nu suport sa simt cum parul se lipeste de mine. Nu pot nici macar sa imi prind parul intr-o coada de cal simpla caci il simt lipit de spate toata ziua. Optez, asadar, pentru cocuri si impletituri, dar cum uneori trebuie sa ies repede pe usa nu am timp sa il prind intotdeauna cum vreau. M-am gandit ca poate si voi aveti aceasi problema, asa ca va prezint o varianta de coada foarte usor si rapid de facut, dar si draguta in acelasi timp.



Aceasta codita sucita e foarte usor de facut. Trebuie doar sa impartiti parul in doua parti egale si apoi sa incepeti sa le rasuciti amandoua in aceasi sens, iar apoi sa le suciti una peste cealalta in sensul opus. Sper ca am fost cat de cat explicita. Daca intampinati probleme sa-mi spuneti si o sa incerc sa revin cu explicatii. Din pacate filmulet nu pot sa fac ca s-a stricat aparatul azi.