12 ianuarie 2013

Cadouri!

Astazi o sa va arat ce am primit eu de Craciun si de ziua mea. Eu zic ca am fost fata cuminte anul ce a trecut, dar sunt curioasa ce parere o sa aveti si voi dupa ce vedeti cadourile.

 Am primit aceasta pijama foarte draguta, care a devenit preferata mea,



 Un fular si o pereche de pantaloni intr-o culoare foarte frumoasa. Sunt foarte comozi si ii port cu mare placere.

 Bineinteles ca am primit si cosmetice. Abia astept sa le incerc si sa testez trusa de unghii.

 Tweety este, de fapt, un stick de 4 GB pe care l-am agatat la telefon. Asa am tot timpul stick la indemana. Oja o sa o puteti admira intr-o postare viitoare pe unghiutele mele.

 Am primit si acesti superbi cercelusii care sunt foarte finuti si imi plac foarte mult. Thank you sweetie!

 Surioara mea mi-a cedat aparatul ei foto, acum chiar ca nu mai am scuze sa nu postez mai des.

O dorinta mai veche a fost sa imi iau si eu cateva produse Paula's Choice. Am inceput cu acestea doua si sper sa imi placa si sa imi faca tenul sa arate mai bine.

Am ai primit si cativa banuti pe care ii pastrez pentru perioada reducerilor. Am si stricat din ei la reducerile de la Sephora si sper sa gasesc si cateva hainute reducerile acestea.

Voi ati primit ce v-ati dorit de la Mosu'?

* P.S: Am facut postarea asa tarziu deoarece am primit produsele Paula abia de vreo 2 zile si vroiam sa vi le arat neaparat.