21 ianuarie 2013

Saptamana in imagini (6)!

Ce repede a trecut timpul. Tot timpul ma mir cand trebuie sa postez saptamana in imagini. Saptamana asta a fost plina de plimbari asa ca o sa fie prima saptamana fara poze cu mancare, deci poate fi citita postarea si la miezul noptii fara probleme pentru pofticioase.

Luni a fost zi de shopping. A fost prima data cand am fost cu prietenul meu la shopping si a fost foarte fain. Tre sa il iau cu mine mai des.



Puzzle-ul primit la achizitionarea a doua sticle de Cola. Eu nu am baut deloc, caci m-am lasat demult de acest suc.

Postasita mi-a adus un pachetel acasa. In el era aceasta frumoasa curea. Va place?

 Pentru ca vroiam sa conduc, ca sa bea si prietenul meu un paharel, am comandat un Safe Sex on The Beach, ca nu prea erau multe variante fara alcool. Cand sa plecam acasa ma uit pe bon si observ ca, de fapt, primisem Sex on the Beach, deci ceva cu alcool. Data viitoare o sa fiu mult mai atenta la bauturile astea.

 Am prins pe drum o ninsoare ca in povesti. Erau niste fulgi ginatici.

In sfarsit mi-am facut parul verde. E doar spray si a iesit la prima spalare. Oricum mi-a placut. Daca mergeti in PHI18 puteti incerca si voi.

Bowlling again si unghie rupta, de asemenea. 

Saptamana voastra cum a fost?