6 februarie 2013

Review: Ruj Gosh!

De mult vroiam sa va vorbesc despre acest ruj, dar m-am luat cu altele si nu am mai reusit.  Daca va mai amintiti, prima data v-am vorbit de acest ruj in preferatele anului 2012, deci a devenit in scurt timp preferatul meu. E singurul ruj pe care il am mereu in geanta.

Ambalajul imi pare foarte elegant si rezistent. Este un plastic negru tare cu insemnul "Gosh"pe el. Trecand peste ambalaj, ce imi place cel mai mult la el este culoarea.




Nu stiu exact unde sa o incadrez, la roz sau la portocaliu. Mie mi se pare undeva intre aceste doua culori. Adevarul e ca m-am cam speriat cand am vazut rujul, mi s-a parut un ruj prea intens si cam de "pitzi". Ei bine, dupa ce l-am aplicat m-am indragostit iremediabil de el.

Nuanta este 150 Kitten Pink.

Ce imi place la acest ruj, pe langa culoare, este si faptul ca este destul de rezistent fara sa usuce buzele. Daca nu mananci rezista ore bune, iar daca e ora mesei o sa ramai oricum cu ceva ruj pe buze dupa, buzele ramanand usor colorate, fara a parea patate. Rujul are o consistenta cremoasa si nu usuca buzele

Singurul lucru care nu imi place este ca, daca ai buzele uscate, rujul va accenta acest lucru.

Buzele mele sunt departe de a fi pline sau nu stiu cat de frumoase, asa ca ma cam feresc de culori tari, dar cu acest ruj mi se pare ca arata chiar bine. V-am facut un swatch, cu blit, ca doar asa a vrut sa iasa o culoare cat de cat apropiata de realitate. Nu stiu daca aparatul meu e de bai sau nuanta era un camaleonica care nu vroia sa iasa nicicum in poze.


As fi tare curioasa sa incerc mai multe rujuri de la Gosh, caci acesta mi-a placut tare mult. Pentru mine e unul dintre cele mai bune rujuri pe care le-am incercat, dar nici nu am incercat foarte multe firme. 

Il recomand si l-as recumpara daca as avea ocazia. Gosh este o firma daneza, iar eu am primit rujul spre testare direct de la ei. Am dat un search in google si am gasit rujul pe diverse site-uri de la noi, la preturi care difera destul de mult. Daca sunteti interesate dati si voi un search, dar nu va opriti doar la un singur site.

Mai am cateva produse despre care o sa va vorbesc saptamaniile urmatoare. Voi ati incercat ceva de la Gosh?



*produsul a fost primit pentru testare