14 februarie 2013

NOTD: L.A. Colors Merlot!

Nu pot sa incep aceasta postare fara sa va urez "Happy V-Day!".

Va aratam la postarea "Saptamana in imagini 8" oja surpiza de la Andreea. Va spuneam, tot atunci, ca in seara aceea am si incercat-o, asa ca azi a venit timpul sa v-o arat si voua.


Pozele sunt facute prin a treia zi cu ea pe unghii, asa ca va rog sa scuzati varfurile tocite. Am spalat ceva vase in zilele alea, asa ca pot spune ca sunt chiar foarte multumita de rezistenta acestei oje. Arata bine si in ziua a 5-a, dar am dat-o jos caci aveam alta oja nefolosita care isi astepta randul.




Oja are o culoare foarte frumoasa cu irizatii superbe prin ea. Chiar este o culoare cum nu mai am si imi doream. Din pacate, nu acopera perfect decat din 3 straturi. Rezistenta este super si cred ca cel mai bine ar merge aplicata peste o alta oja colorata, o sa incerc cat de curand si asa. 

V-am pus si o poza cu blit sa vedeti cat de frumos straluceste, chiar si dupa cateva zile.


Pentru realizarea acestei manichiuri am folosit produsele pe care le vedeti mai sus. Am adaugat un produs nou in rutina de ingrijire a unghiilor: uleiul pentru cuticule Farmec. E primul produs pe care il incerc de acest gen, inainte folosind ulei de migdale. Pot sa va spun ca imi place, hidrateaza foarte bine cuticlele si e mai usor de folosit cu pensulica lui (fata de vechiul meu ulei de migdale), desi aceasta este din fire de plastic, acestea fiind destul de groase. 

Ca si o concluzie vreau sa va spun ca imi place tare mult aceasta oje de la L.A. Colors si as incerca si altele(am vazut pe net si alte culori superbe). Pana acum auzisem vag de aceasta firma, dar am facut un mic research pe google si am observat ca oja nu prea merita luata de pe site-urile de la noi, diferentele de pret fiind mari fata de site-urile straine.

Ati incercat ceva de la L.A. Colors? Cum vi s-au parut produsele?


P.S: Daca aveti cateva clipe va rog sa ma ajutati cu un like la aceasta postare: CLICK.