27 februarie 2013

Giveaway Biorigine si Dia!

Dragelor se apropie luna martie, o luna speciala pentru fiecare femeie si luna in care primavara soseste oficial. Pe langa toate astea, martie este si luna in care blogul meu face doi anisori. Pentru a sarbatori cum se cuvine am pregatit cateva surprize pentru voi. Primii care mi-au sarit in ajutor au fost cei de la Biorigine care ofera uneia dintre voi o crema de zi cu trandafir si rodie.




Iata ce trebuie sa faceti pentru a castiga crema de mai sus:
1. Sa dati likepe facebook paginilor Biorigine si Dia's things
2. Sa urmariti blogul prin GFC (Click aici daca nu stiti cum sa faceti asta)
3. Sa dati share acestei postari pe facebook.
4. Sa completati formularul de mai jos.

Aveti timp sa va inscrieti pana in data de 6 martie inclusiv. O sa anunt castigatoarea zilele urmatoare incheierii giveaway-ului.

Daca va atrage vreun produs de pe siteul Biorigine acestia ofera cititorilor mei un discount de 20% la orice produs de pe site, indiferent de valoare si indiferent daca se afla in alte promotii, plus transport gratuit. Doritorii trebuie sa dea un e-mail in care sa precizeze ca sunt cititori ai blogului meu si sa ceara un cod de reducere. Sper sa va fie utila aceasta reducere si sa profitati de ea.

Pentru orice intrebari sau nelamuriri va rog sa imi scrieti in sectiunea de comentarii.