20 ianuarie 2014

Saptamana in imagini (44)!

Cum va spuneam intr-o postare trecuta am revenit cu postarea saptamanala. Sper sa o gasiti interesanta.

 Am facut o oprire pe la Lidl, pe unde ajung cam rar, si mi-au facut cu ochiul chestiile de mai sus. Maine ma pun sa fac mancare chinezeasca pe cand vine surioara mea in vizita.


Mi-am propus sa fac mai multa miscare, sa mananc mai multe fructe si sa beau mai mult ceai, verde in principal.

 Prima data cand m-a vizitat curierul anul acesta.

V-am spus ca mi-am propus sa mananc mai multe fructe, iata si cina.

 Pentru a masca oboseala am optat pentru putin negru la ochi , nici nu mai stiu de cand nu m-am mai facut cu creion negru, dar parca ar trebui sa ma fac mai des...

 Duminica am avut musafiri asa ca prietenul meu s-a pus pe facut pizza.

 Vai cat i-a mai placut sa se joace cu parul meu!

M-am reapucat de 30 day shred si vreau sa ma duc si la putin inot, asa ca m-am echipat corespunzator.

Saptamana voastra cum a fost?