27 ianuarie 2014

Saptamana in imagini (45)!

Asta e prima saptamana din iarna aceasta cand va scriu cu un peisaj de iarna la fereastra. Au fost cateva momente cand chiar credeam ca iarna asta o sa vad zapada doar la televizor, dar se pare ca m-am inselat amarnic.

 Prima mea tentativa de mancare chinezeasca, nu sunt mare fan, dar imi amintesc cu drag de o supa buna pe care am mancat-o odata la un restaurant chinezesc.



 Deocamdata am reusit sa ma tin de sport, fac de luni pana vineri 30 Day Shred.

 Mi-am scos la plimbare noii legginsi, tare caldurosi cu ceva pe dedesupt!

 In weekend am facut mult sport jucandu-ma cu frumuesetea asta mica, vai cat m-a mai obosit....

 Papa bun bun!

 Sambata a ninis cam toata ziua si nu a fost deloc usor sa ne deplasam prin Cluj, dar am ajuns cu bine acasa.

Ultimele dati cand am mancat la fast-food am fost tare dezamagita, nici nu sunt mare fan, dar kebab-ul asa facut de prietenul meu a fost delicios si destul de sanatos, daca excludem maioneza....

Saptamana voastra cum a fost?

PS: Nu uitati sa va inscrieti la giveaway!