16 februarie 2014

Nailpolish storage idea!

Acum ceva vreme mi-am dat seama ca modul in care imi tin ojele nu este practic deloc. Le tineam intr-o gentuta si aceasta devenise neincapatoare. Pe langa asta, ca sa gasesc o anumita oja trebuia sa scot toate ojele ca sa o caut, lucru care era tare enervant. Am zis ca ar fi cazul sa regandesc organizarea lor si m-am pus pe cautat idei pe net. Am gasit o groaza de idei cochete, dar unele greu sa realizat in cazul meu. Iata cum le-am organizat in cele din urma.




Cutia am primit-o, dar stiu ca este din Bam boo. Mi-au incaput perfect ojele in ea. Pentru a le gasi mai usor si pentru a vedea toate culorile pe care le detin dintr-un foc pe capacul fiecarui oje am adaugat un swatch al ei. Astfel, pe resturile ramase in perforatorul de hartie am facut un swatch al fiecarei oje si apoi l-am lipit cu un lipici stick pe capacul ojei.  

 (Poza din procesul "creatiei")




Mi se pare mult mai practic asa. Cu ocazia asta mi-am amintit de toate ojele pe care le detin si am mai aruncat ojele care isi schimbasera consistenta.  Am pus pe langa oje si alte chestiute pentru unghii in cutiuta. Sunt tare incantata de noua casuta a ojelor mele! Ma gandesc ca in viitor, daca ma plictisesc de cutia simpla de lemn, pot sa o decorez cu diverse modele. 

Sunt curioasa, voi cum va pastrati ojele?