21 februarie 2014

Sales shopping!

Planuiam postarea aceasta de ceva vreme, dar am tot amanat-o caci stiam ca o sa mai tot cumpar una alta. Si am avut dreptate. Ultima achizitie am facut-o in weekend din New Yorker, unde inca mai erau cateva piese la reducere. 

Sezonul acesta de reduceri am cumparat destul de chibzuit si am reusit sa stau deoparte de produsele cosmetice. Asta pentru ca planuiam o comanda Iherb, pe care o sa o prezint intr-o postare viitoare.






Din Stradivarius mi-am luat leggingsii cu imprimeu geometric, puloverul e din Carrefour si a fost doar 9 lei. Din Auchan mi-am luat tricourile si maieurile din bumbac, iar fusta este din New Yorker, ultima achizitie de la reduceri.

 Gecuta de mai sus e de pe Romwe si a fost si ea la reducere.

 Costumul de baie si casca sunt din Decathlon si tot sper sa reusesc sa le port, adica sa ajung la bazin.


 Gentuta mult cautata am gasit-o in Stradivarius la doar 35 de lei si e perfecta pentru purtat in fiecare zi. Balerinii i-am luat din New Look, erau prea draguti sa-i las acolo.

La capitolul accesorii, setul de cercelusii a fost cea mai buna investitie. De cand ii am doar cercei din set am folosit. Nu stiu de ce, in ultima perioada prefer cerceii mai mici.



Accesoriile din ultima poza sunt de pe Romwe si ele. Colierul cu fluturasi e my all time favorite, dar de cand il am mi-am dat seama ca e cam greu sa-l accesorizez la garderoba de iarna, la primavara sper sa am mai mult noroc.

Voi ce ati luat la reduceri?