27 februarie 2014

NOTD: Hot wine punch and feather!

Nu mi-am mai facut unghiile cu oja de mult timp, de fapt, m-am ocupat asa putin de ele in ultima perioada ca am ramas surprinsa cat de mult au crescut de cand le-am acordat ultima data atentie. Se pare ca odata cu soarele imi revine si cheful de unghiute colorate.

De data aceasta am optat pentru o nuanta pastelata de portocaliu si un model pe inelar. Daca ma urmariti deja stiti cat de mult iubesc stikerele Water Decals, sunt de efect, usor de folosit si la un pret bun. Mi-am luat trei seturi de pe Bornprettystore si am folosit unul pentru manichiura de azi.



Din pacate (mai bine zis, din fericire) iarna se pare ca ne-a parasit, asa ca fulgi si bradutul cred ca o sa le folosesc abia iarna viitoare. Pentru azi am ales stikerul cu pene, desi la urmatoarea manichiura o sa incerc cu siguranta stikerul pentru french.


Pentru realizarea manichiurii am folosit o oja Farmec, din noua colectie, nuanta Hot Wine Punch,  si stikerul de mai sus.





V-am spus ca mi-au crescut unghiile tare mult. Vroiam sa le scurtez dupa aceasta manichiura, dar mi se pare ca arata tare bine cu oja aceasta chiar si asa lungi. Stikerul arata foarte natural si multa lume intreaba cum l-am facut. Pretul e unul prietenos de doar 0,88 $.

Pe langa aceste stikere mi-am ales si un creion pentru corectarea manichiurii.


Acesta are 3 capete de rezerva in capac, iar pentru 5,12 $ am primit 5 creioane, un pret foarte bun. 



Eu sunt foarte grijulie cand imi fac manichiura si incerc sa nu depasesc suprafata unghiei, dar se mai intampla sa ma manjesc asa ca aveam nevoie de asa ceva. Creionul e destul de bun, inlatura oja de pe margini, dar e nevoie sa insisti putin si sa il scuturi des pentru a se umezi varful. Varful ramane patat de oja, dar poate fi folosit si asa de cateva ori, iar mai apoi il poti schimba cu unul nou din capacul celalalt.

Va place manichiura mea?

PS: Mai tarziu va astept cu un mic martisor pe pagina de facebook.