18 noiembrie 2014

Saptamana in imagini (73)!

Saptamana trecuta ma gandeam ca nu o sa ma destule poze pentru aceasta postare. Cand lucrezi de acasa in timpul saptamanii nu prea ai ce poza. Din fericire, in weekend am fost harnica si am facut cateva poze. Sper sa va placa.


Marti am fost tare surprinsa cand m-a sunat curierul. Nu stiam ca urmeaza sa primesc ceva pentru ca nu imi mai citesem vechiul mail al blogului de secole. Am avut noroc sa fiu in pauza de masa, astfel ca am putut cobori dupa colet (mda, cel de Fan Courier nu se oboseste niciodata sa urce 4 etaje).



 In ultima vreme si timpul pentru o manichiura a devenit un rasfat.


Si rezultatul...


Sambata seara am baut o ciocolata calda la Olivo Caffe. A fost tare buna. Genul acela care seamana cu o budinca mai lichida. Are cineva habar cum se face? Mi-as face si acasa daca as stii cum.


Autumn selfie!


Dupa ce ne-am intors din oras ne-am pus la un film. Mie intotdeauna mi-au placut filmele cu criminali in serie, asa ca si filmul acesta a fost pe placul meu.


Duminica m-am trezit de dimineata caci aveam bilete la filmul Interstellar la 12. Pacat ca nu l-au facut si 3D.  Eu nu sunt mare fan filme SF, da acesta chiar mi-a placut. A fost foarte lung si am avut impresia ca am vazut 3 filme de fapt. Mi-a prins tare bine! M-am deconectat complet pentru 3 ore. Am vazut ca se anunta multe filme bune in urmatoarea perioada asa ca o sa mai ajung pe la cinema.


Inainte de film am fost si am votat. Recunosc, in primul tur nu reusisem, dar stiam ca al doilea tur o sa faca diferenta.


Balsamul acesta de buze l-am luat in vara din Spania, dar abia acum l-am inceput. A devenit balsamul meu de luat in geanta si imi place tare mult.

Saptamana voastra cum a fost?