4 noiembrie 2014

Saptamana in imagini (71)!

Iarasi sunt intarziata! Sper sa nu-mi fac un obicei din a intarzia cu aceasta postare. Fara prea multa introducere (de data asta) va las direct cu pozele:



Mi-am facut unghiutele cu o oja tare frumoasa pentru ca stiam ca o sa vina surioara la mine cu aparatul ei foto. Ei bine, din pacate, culoarea nu a vrut nicicum sa iasa in poze aproape de realitate. Spre seara, de suparare, le-am mai adaugat si partea cu auriu, dar doar la mana stanga.




Mi s-a facut dor de salata. Pentru ca nu am gasit salata la supermarketul de langa mine am luat varza rosie. A fost tare buna! Crutoanele le-am facut singura in cuptor.

 Gustarea pentru un nou episod din The Walking Dead!

 Vi-l mai amintiti pe Tommy?


Stiu ca vara a trecut demult, dar de data aceasta am schimbat ceaiul cu un cocktail. Preferatul meu e  Pina Colada.


Do you remember my sister?


E atat de usor sa faci un copil fericit!  Ei bine, jucaria asta a scos la suprafata copilul si din cei mari.

Saptamana voastra cum a fost?