27 octombrie 2014

Saptamana in imagini (70)!

Nu stiu cuma fost pentru voi saptamana trecuta, dar la mine a trecut tare greu. Asa se intampla cand lucrezi sambata si apoi tot ai impresia ca a lipsit ceva pentru ca saptamana aceea sa fie completa. Sau doar eu patesc asta?

 Am fost in vizita la surioara mea si am dat peste aceste psicute care se odihneau fara nici o grija la soare.



 Am incercat o reteta si un aliment nou: supa crema de rosii cu linte. Mi-a placut!

Bibi este unul dintre cei mai iubareti caini intalniti vreodata!

 Intr-o scurta vizita prin Profi am pus repede in cos cate un Frugo. Au fost tare bune, desi nu prea beau eu asa ceva, din cand in cand cred ca o sa mai imi iau.

 Tot saptamana trecuta, am mancat pentru prima data arpacas. Tare bun, mai bun ca lintea chiar. Probabil ca depinde si de cum il gatesti. Bucatarul meu a facut treaba buna!

 Vremea s-a racit, dar asta a crescut pofta mea pentru accesorii. Gulerul acesta frumos l-am primit de la surioara mea!

 Noii aliati in lupta cu vremea rece si intunecata! Chiar acum scriind postarea savurez o cana din noul meu ceai si cred ca isi merita banutii.

Sa te intorci acasa pe autostrada, la ora 18, cand deja e intuneric (ca doar s-a schimbat ceasul) e tare plictisitor pentru mine. Noroc cu radio-ul si ciocolata calda care mi-au facut calatoria mai placuta. Condusul pe autostrada mi se pare tare plictisitor, voi nu credeti la fel?

Saptamana voastra cum a fost?