18 octombrie 2014

Trilogie de toamna: How I dress this autumn!

Continui seria de toamna cu o noua postare in care vreau sa va povestesc despre preferintele mele vestimentare anotimpul acesta. Nu o sa fie o postare despre ultimele tendinte, ci o postare in care o sa va spun de ce imi plac mie toamna din punct de vedere vestimentar.

In primul rand toamna port mai multe accesorii decat vara. Imi place cum arata colierele statement peste bluze si pulovere. Vara port mai rar accesorii, cand e foarte cald nu am chef nici de cercei uneori.


Toamna este momentul ideal pentru unghii scurte si mai inchise la culoare (cum va spuneram si in postarea aceasta). Tot acum ma incumet si la rujuri mai inchise (mai ales ca se poarta).



Ca si cromatica, nuantele de kaki au fost si raman printre preferatele mele.

 Geaca, bluza: Romwe, geanta, lant, cercei, ochelari de soare: Primark,
 pantaloni: Zara basics, botine: random, esarfa: gift.

Un alt element de noutate este parul! Toamna si iarna il port liber mult mai des. Vara nu suport sa se lipeasca de mine (acestea sunt ultimele poze cu parul atat de lung, intre timp l-am scurtat binisor).

Botinele! Ador botinele! Asa ca nu plang dupa sandale. 


Esarfele! Intotdeauna mi-au placut esarfele! Acum le prefer cat mai mari. Esarfa aceasta o am de la mama. Si-a uitat-o cand a fost in concediu si i-am confiscat-o rapid (de fapt cred ca a lasat-o intentionat dupa ce i-am spus cat de mult imi place).


Voi ce piese vestimentare scoateti cu drag de prin dulapuri cand vine toamna?