26 martie 2015

NOTD: Blue spring!


Daca ati vazut ultima postare "Saptamana in imagini"cred ca v-ati dat seama ca sunt intr-o pasa "albastra". Totul a inceput cand am vazut un albastru deschis pe unghiile Ameliei Liana (o youtuberita a carei video-uri le urmaresc) si mi-a placut tare mult cum arata pe unghii scurte. La ultima vizita in DM, ojele Colorama erau reduse si, desi nu vroiam sa cumpar si oje, am aruncat o privire peste nuante. Cand am vazut-o mi-am amintit de oja din video si am luat-o fara sa stau pe ganduri. Trebuie sa recunoasc ca a fost o alegere tare inspirata. 

Iata-o in toata splendoarea!


Nu stiu voi cum sunteti, dar eu cand am o oja noua nu pot sta linisita pana nu o pun pe unghii cel putin o data. Asa am facut si cu aceasta. S-a aplicat fara probleme si sunt tare incantata de ea. M-a surprins si prin rezistenta. E prima data cand pun poze cu un NOTD si oja e aplicat de 3 zile pe unghii. De obicei pozele pentru NOTD-uri le fac imediat dupa ce am aplicat oja. Sunt convinsa ca a ajutat si top coat-ul de la Farmec, dar este si meritul ei, cu siguranta.



Trebuie sa recunosc ca acum ma tenteaza si alte nuante de la Colorama, mai ales ca acum stiu ca sunt si calitative ojele. Le-am vazut deseori la promotii, deci cu siguranta o sa incerc si alte nuante cat de curand. Nuanta aceasta este numarul 285.


De cand o am pe unghii, am vazut ca si Fleur de Force si Iguanitza aveau nuante de albastru deschis pe unghii in ultimele lor video-uri si asta ma face sa-mi placa si mai mult. Mie mi se pare ideala pentru primvara, voua cum vi se pare? Ati incercat ojele Colorama? Ce impresie v-au lasat?