5 ianuarie 2016

15 Preferate in 2015!

La multi ani! Sper ca ati petrecut frumos si v-ati incarcat bateriile in weekendul asta prelungit. Unele dintre voi poate ati avut si cateva zile de concediu. Adevarul e ca e tare greu sa revii la lucru dupa zilele libere avute de Craciun si de Anul nou. Eu ma simt mai obosita ca niciodata, dar anul acesta mi-am propus sa fiu mai organizata si sa postez mai des.



Inainte sa incep sa scriu postarea, am rasfoit putin pe blog si mi-am dat seama ca e al 4-lea an in care fac acest tip de postare. La sfarsitul anului ma gandeam ca in anul 2015 nu m-am indragostit de multe produse si nici nu am experimentat foarte mult. Am vazut ideea asta cu 15 preferate si am zis ca merge perfect.


La capitolul machiaj, fondul de ten preferat este iar unul Oriflame, de data aceasta din gama Giordani Gold. Imi place foarte mult acest produs, mai ales pentru ca este hidratant si arata foarte natural. Corector stick de la Giordani Gold imi place foarte mult ,mai ales pentru zona de sub ochi.

Blushul preferat e cel de la Essence in nuanta "autumn peach" . Mi se pare potrivit atat pentru toamna-iarna cat si pentru sezonul cald. Pudra Inglot a ramas preferata mea, si daca o sa mai am ocazia o sa o recumpar. Creionul de la Melkior e cel mai bun produs de acest gen incercat de mine.

Desi mi-a imbogatit numarul de produse pentru buze, nu mi-a fost greu sa ma decid asupra preferatului anului 2015. Nyx soft matte lip cream in nuanta San Paolo a fost produsul dupa care am intins mana la toate ocaziile speciale: nunti, iesiri in oras si chiar si in noaptea dintre ani. Un produs foarte util pentru unghii mi se pare acest base coat+top coat de la Rimmel. Il am de peste 6 luni si nu s-a uscat deloc. Il folosesc mai mult pe post de base coat, dar l-am folosit cu succes si ca top coat cand am ramas fara. Mi se pare un produs multifunctional, economic, se consuma foarte greu si are o consistenta lichida, exact cum imi place mie.


O descoperire a anului a fost buretelul pentru curatarea tenului de tip Konjac de la Eco Tools. Imi place foarte mult. Sunt obsedata de curatrea tenului si acest buretel face aceasta operatiune mult mai placuta si eficienta. Crema cu SPF 30 de la Kiss my Face, Tonerul Derma E si lotiunea micelara de la Bioderma, cu siguranta le stiti deja. Va mai spun doar atat: preferate absolute!


De vreo 5 ani de cand ma vopsesc, folosesc tot vopseaua de la Bes si oxidantul din aceai gama. O singura data am folosit o vopsea de la Garnier, care nu mi-a displacut, dar nici nu m-a convins sa renunt la Bes. Mi se pare convenabila si ca pret si nu simt ca mi-a afectat parul. Tot pentru par, uleieul acesta de la Yver Rocher e preferatul meu. Are o consistenta lichida, ceea ce il face mult mai usor de ofolosit pe par decat alte uleiuri.

Pentu demachierea ochiilor, mai ales atunci cand folosesc rimel si/sau tus, demachiantele bifazice sunt preferatele mele. Momentan il folosesc pe cel de la Nivea, dar si cel Farmec mi se pare la fel de bun. Pentru maini va recomand produsul de la Yves Rocher. Mi-a salvat mainile dupa fiecare curatenie generala in care am stat mult cu mainile in apa si am folosit diverse solutii de curatare.

Voi ce preferate ati avut in 2015? Va place vreo unul din produsele prezentate de mine?