26 ianuarie 2016

NOTD: Heart Attack!

Nu mi-am facut niciodata rezolutii la intrarea in noul an, dar anul trecut ma gandeam ca, in 2016 ar trebui sa nu mai imi cumpar oje. Am zis ca am destule si oricum parca nici vreme de experimentat la capitolul acesta nu mai am. Stiti cat m-a tinut? Pana am ajuns in mall si am intrat in Douglas. Sa va mai spun ca de atunci am mai cumparat o oja? Dar gata, am decretat, de luna viitoare nu mai cumpar nici o oja pana in luna decembrie (cand probabil o sa-mi iau ceva oja pentru sarbatori). 

Acestea fiind zise si ramanand totul scris (ca sa ma si tin de cuvant) sa va arat singurul produs cosmetic luat la reducerile de iarna aceasta.


Oja este una Douglas si nuanta este "Heart attack". Trebuie sa recunosc ca i-am cedat deoarece nu mai am nimic asemantor in colectia de oje. In sticluta pare mai maro nuanta, dar pe unghii bate spre mov. Nuanta e superba in orice lumina, naturala sau artificiala. Desi nu scrie nicaieri pe ea, eu zic ca e o oja texturata, se simte pe unghii ca si ojele "nisipoase"de la Golden Rose. Se aplica foarte usor si uniform, fiind opca dintr-un singur strat.



Eu nu am aplicat nici un top coat si in poze o vedeti aplicata in 2 straturi. E a treia zi cand o am pe unghii si arata inca foarte bine, mai ales pentru o oja inchisa la culoare. Am luat-o la reduceri si a costat 8 lei, cred ca pretul intreg al ojelor Douglas este in jur de 15 lei. Sticluta este mai micuta decat a altor oje, are 5 ml. Sincer, mie imi plac ojele in sticlute mici, sunt mai usor de inghesuit in cutiuta cu oje si oricum nu mi s-a intamplat sa termin vreodata o oja.


Si mi-am adus inelul de la stramtat. Mi-a luat ceva timp sa ma obisnuiesc cu el pe deget, dar acum mi se pare ca mi se potriveste perfect (mai ales cand stiu ca l-a ales el singurel si a si nimerit-o).

Sunt curioasa daca si voi "colectionati"oje ca mine ? Va mai amintiti care a fost ultima oja cumparata?