20 decembrie 2012

DIY: Cutiuta de bijuterii!

Astazi o sa va arat cum am transformt cutiuta mea cu lacuri Primark (pe care le puteti revedea aici si aici) intr-o cutiuta cocheta de bijuterii. Intentionez sa imi pun in ea toti cerceii pentru a purta mai des unele perechi. Le am puse in diverse locuri si uit efectiv ce cercei mai am, desi nu am o colectie impresionanta. Inca nu am reusit sa adun toti cerceii in ea pentru ca inca nu am gasit chiar toate lucrurile dupa renovat. Abia astept sa ii am pe toti intr-un loc. 

Am trancanit destul, asa ca acum e timpul sa vedeti si voi ce am lucrat. Cutiuta arata asa:



Are si o oglinjoara inauntru, asa ca  pot sa ma admir imediat ce am pus cerceii in urechi.


Nu am fost eu foarte atenta la detalii, am folosit carton si scoci, iar apoi am colorat cu un marker cartonul sa fie mai cocheta cutiuta. Mie mi se pare foarte practica. I-am facut cateva compartimente pentru a gasi mai usor cerceii.



Sper sa imi intre toti cerceii in ea si sa fie si rezistenta. Ce parere aveti de opera mea?