31 decembrie 2012

Thank you giveaway!

Dragelor,  o sa fiu foarte scurta caci azi e ziua mea si mai am si un revelion de organizat. Pentru a va multumi pentru ca m-ati ajutat cu like-uri m-am decis sa fac un mic giveaway. Am scris pe facebook despre el, dar am impresia ca nu va prea descurcati cu inscrierile asa ca am zis sa vin si aici cu unele precizari.




Iata ce trebuie sa faceti. daca va plac produsele de mai sus:
1. Daca ati dat deja like pozei acesteia de pe facebook, sariti la pasul 2, daca nu, dati like pozei intai.
2. Dupa ce ati dat like intrati la poza aceasta si lasati-mi un comentariu in care sa scrieti ce vreti voi. Puteti scrie " Vreau", " Participi" orice va trece prin cap.

Si asta e tot. Foarte simplu, dar va rog sa respectati regulile de mai sus. Puteti da like si sa va inscrieti pana in 2 la ora 13.

Profit sa va urez un nou an minunat in care sa aveti parte de absolut tot ce va doriti. Va pup si va urez o trecere in noul an cat mai frumoasa.