28 decembrie 2012

MyHYDRABOX Nivea si cateva decoratiuni de Craciun!

Ieri, fiind prima zi in care era deschisa posta, am fost si eu prezenta sa-mi ridic Hydrabox-ul de la Nivea. L-am castigat impartasind secretul meu de frumusete pe pagina celor de la Nivea, folosind aceasta aplicatie. Prima data cand am incercat mi-au multumit ca le-am impartasit secretul meu si atat. A doua zi am incercat iarasi si s-a intamplat exact la fel. As mai fi incercat eu, dar cu sarbatorile am avut o gramada de treaba. Mare mi-a fost surpriza cand, dupa cateva zile, m-a sunat un domn si mi-a spus ca am castigat hydrabox-ul. Cutiuta m-a surprins si ea foarte placut. Va pun poze sa vedeti despre ce vorbesc.






Cutiuta in sine este foarte frumoasa si deja ma gandesc ce sa depozitez in ea. In ea am gasit un pachet de 25 servetele demachiante revigorante si 7 mostre de  lapte demachiant nutritiv, crema nutritiva de noapte si crema nutritiva de zi, potrivite pentru tipul meu de ten pe care l-am selectat in aplicatie. Inca nu le-am incercat, dar sunt destul de curioasa sa o fac. 

Sarbatorile acestea au trecut extrem de repede. Nu pot sa cred ca a si trecut Craciunul, am fost la tara la bunici, la colindat si in cateva vizite si deja e data de 28. Acum trebuie incepute pregatirile de revelion si, implicit, de ziua mea. Nu puteam totusi sa las sa treaca si aceste zile fara sa va arat cateva din decoratiunile de Craciun de anul acesta.




















M-am lasat putin dusa de val cu pozele, dar trebuia sa va arat fluturasii din bradul meu. Stiti ca sunt mare fan, iar mosul si-a amintit asta.

Daca ati ajuns pana aici cu cititul, indraznesc si va cer o favoare. Daca aveti cateva clipe libere un like la aceasta poza mi-ar fi de mare ajutor. Ar fi ca un cadou pentru ziua mea venit putin mai devreme si va multumesc in avans celor care ma ajutati.