18 mai 2013

Povesti de succes si de frumusete!

"Povesti de succes si de frumusete" este evenimentul la care am participat intr-o frumoasa sambata, impreuna cu alte bloggerite clujene, dragi mie. Acesta a fost primul eveniment al ONG-ului E.U.P.O.T,  ONG la care frumoasa  Cleo si-a adus o contributie importanta.  



Iata cum suna tema intalnirii "Evenimentul isi propune sa aduca impreuna atat oameni care au in spate niste povesti impresionante dar si cele mai pasionate bloggerite clujene, intr-un decor sofisticat,relaxant,feminin. Impreuna vom redescoperi ceea ce ne face speciale, de ce am ales sa facem o munca atat de creativa si ambitioasa iar pentru asta, vom spune povesti:de viata, de cariera dar mai ales povesti inspirationale de succes.Ne vom lasa inspirate si motivate pentru cateva ore in care se vor strecura  deasemenea, nenumarate surprize!"

Evenimentul a avut loc intr-un local tare dragut, Piano Cazola, unde am reintalnit bloggerite dragi si am ascultat-o cu mare drag pe Cleopatra, care ne-a povestit foarte entuziasmata despre noua organizatie si ce isi propune ea. S-a descurcat grozav si se vedea din modul in care vorbea ca era 100% implicata. Te felicit inca o data, draga mea!

Dupa discursul Cleopatrei am socializat putin si ne-am delectat cu cupcakes. Din pacate, aparatul meu nu face poze ok in spatii inchise slab luminate, dar am imprumutat cateva poze de la fete.

Puteti observa ce intens socializam cu fetele.

Si delicioasele cupcakes!

A urmat apoi un speech care mi-a captat total atentia. Hedi Hoka este doctor în psihologie, coach, trainer, public speaker și autor. Ne-a implicat pe toti in exercitiul de incredere si cred ca toate am plecat acasa mai increzatoare si cu fraza memorabila in minte:


Cu siguranta, alegerea ei ca speaker la eveniment a fost cea mai inspirata alegere posibila. Sper sa mai am ocazia sa o reintalnesc.

A urmat apoi o alta runda de socializare si ne-am trezit si cu frumoase surprize.


Iata ce am avut eu in goodie bag:












Le multumesc fetelor: Anca, Laura, Luiza, Cleo pentru poze.

Acest eveniment a fost realizat cu sprijinul Piano Cazola,Gourmet Cupcakes si Magique
Parteneri oficiali:

Imi cer scuze ca in ziua respectiva am fost pierduta in spatiu si nu m-am gandit sa fac poze cu tinuta. 




once upon a time season 1 dvd special features once upon a time season 1 dvd release date once upon a time season 1 dvd best buy once upon a time season 1 dvd box set