20 mai 2013

Saptamana in imagini (21)!

Tocmai ce s-a mai domolit ploaia asta cu gheta de pe la mine si am zis sa ma mobilizez sa scriu aceast rubrica saptamanala. Si saptamana trecuta a fost destul de innorata si, pe alocuri, ploioasa, dar am terminat-o foarte frumos.

Am inaugurat noile mele sandalute, outfit in curand pe blog!



 O baie relaxanta cu noua mea spuma pentru baie de la L'Erbolario.

 Trecuse ceva vreme de la utlimul joc, asa ca parca a fost mai funny de data asta.

 Si daca purtam tocuri acest produs ne poate fi de mare ajutor. Recomand!

 Pe cand m-a apucat pe mine plimbatul a venit si ploia si am ajuns acasa uda ca o pisica.

 Prietenul meu m-a rasfatat cu "omlette au fromage" (am scris in franceza deoarece prietenul meu a insistat sa scriu asa, mi-a mai explicat ceva cu legatura dintre omlette au fromage si desenele Dexter, dar cred ca am ratat episodul ala)


Duminca am incheiat-o in compania frumoaselor Luiza, Laura, Anca si Cleo. Am savurt limonada si ne-am intins la povesti.

Saptamana voastra cum a fost?




one tree hill season 9 dvd special features one tree hill season 1-7 dvd boxset one tree hill season 1-8 dvd boxset one tree hill season 1-9 dvd box set